۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۲۱۴۸۲۱
آیت الله نمازی:

قیام ملت های جهان کاخ طاغوتیان را ویران خواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با تاکید بر این که قیام ملت های جهان کاخ طاغوتیان را ویران خواهد کرد، گفت: جنایات اخیر در غزه رژیم اشغالگر اسرائیل را کاملا آسیب پذیر و آنان را در جهان منزوی کرده است.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر در مصلای بقیه الله الاعظم این شهرستان با تبریک روز عید سعید فطر بر مسلمانان جهان و قدردانی از همت و مجاهدت چشمگیر مردان و زنان روزه دار کاشان و ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: ملت ایران امسال در روز جهانی قدس ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس حماسه آفریدند.

 

وی افزود: حضور ملت های جهان در اکثر کشورهای مسلمان و غیر مسلمان، مسیحیان و یهودیان در راهپیمایی روز جهانی قدس و فریاد مرگ بر اسرائیل آنان بیانگر عدم مشروعیت رژیم اشغالگر قدس است و این رژیم جعلی جایگاهی در بین ملت های جهان ندارد.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به این که در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال همه ملت های جهان خواستار نابودی اسرائیل شدند و حتی خاخام های یهودی نیز از جنایات اخیر رژیم جعلی اسرائیل در فلسطین اعلام برائت و انزجار کردند، یادآورشد: رژیم اسرائیل به دلیل جنایاتی که در غزه، شجاعیه و کرانه باختری مرتکب شد کاملا آسیب پذیر شده و نفرت جهانی از این رژیم گرگ صفت بسیار گسترده شده است.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: رییس جمهور آمریکا در حالی از جنایات اسرائیل در غزه حمایت و آن را دفاع از حق اسرائیل می داند که مردم مظلوم و مسلمان فلسطین برای دفاع در برابر ارتش منسجم و پیشرفته متجاوز رژیم اشغالگر قدس هیچ گونه سلاحی نداشتند.

 

آیت الله نمازی با اشاره به این که روزهای گذشته سازمان جاسوسی آمریکا در تحلیلی پیش بینی کرده است که نابودی اسرائیل طی 10 سال آینده حتمی است  و کشورهای خاورمیانه باید از هم اکنون آماده منطقه ای بدون اسرائیل باشند، تأکید کرد: قیام ملت های جهان حتی در آمریکا و انگلستان کاخ طاغوت را ویران خواهد کرد.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به این که پیش بینی نابودی اسرائیل به مسأله ای حتمی تبدیل شده است، یاد آورشد: پیش بینی سازمان جاسوسی آمریکا همان فرمایش امام خمینی(ره) است که گفت اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.

 

آیت الله نمازی با تأکید بر محقق شدن وعده های امام خیمنی(ره) در شعار مرگ بر شاه و مرگ بر صدام گفت: یقین داشته باشید شعار مرگ بر اسرائیل ملت ایران و ملت های جهان وعده الهی است که در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآورشد: این بشارت خدای سبحان در کتاب آسمانی قرآن است که آینده جهان از آن بندگان صالح خدا و اسلام است که امروز زمینه سقوط طاغوت های جهان توسط ملت ها فراهم شده است.

 

آیت الله نمازی در ادامه با اشاره به پایان ماه مبارک رمضان و یک ماه جهاد با نفس گفت: باید مواظب بود حسناتی که در ماه مبارک رمضان انجام شد و گناهانی که به واسطه روزه داری ترک شد در بقیه ماه های سال نیز ادامه داشته باشد.

 

وی زکات فطره را واجب دانست و با اشاره به این که زکات فطره باید در روز عید سعید فطر پرداخت شود یاد آورشد: امام صادق (ع) فرمود زکات فطره بر هر مسلمانی واجب است که اگر پرداخت نشود خوف از مرگ حتمی است./1307/پ202/ج

ارسال نظرات