۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۲۱۴۸۸۶
دبیر دومین جشنواره ملی ملکوت خبر داد:

طرح ملی ملکوت رسما کار خود را آغاز کرد

خبرگزاری رسا _ ابوالفضل خراسانی دبیر دومین جشنواره ملی ملکوت از آغاز به کار رسمی «طرح ملی ملکوت» از اول مرداد ماه خبر داد.
جشنواره ملي ملکوت

به گزارش خبرگزاری رسا، دبیر دومین طرح ملی ملکوت با اعلام این خبر، از تمامی ارکان دولتی و غیر دولتی برای مشارکت در این جشنواره دعوت به عمل آورد.

 

وی بیان داشت: در این دوره جهت امکان مشارکت هر چه بیشتر عموم مردم در تمامی سطوح، بخش های مختلف و متنوع تری برای این دوره در نظر گرفته شده است.

 

دبیر دومین طرح ملی ملکوت با بیان اینکه در طرح امسال علاوه بر جوایز اصلی که در اختتامیه جشنواره به برگزیدگان تعلق خواهد گرفت، هر ماه نیز از بین شرکت کنندگان در بخش پیامکی به افراد به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 

خراسانی با اعلام اینکه طرح ملی ملکوت در تاریخ 15 دی ماه همزمان با ایام ولادت حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم خاتمه خواهد یافت، زمان اعلام نتایج برگزیدگان این دوره از طرح ملی ملکوت را تاریخ 20 بهمن همزمان با ایام دهه فجر اعلام کرد.

 

وی در بخش دیگری از این گفتگو در تشریح بخش های مختلف این طرح ملی؛ تالیف براساس محورهای جشنواره، مقاله نویسی، خلاصه نویسی کتاب منبع جشنواره، وبلاگ نویسی با موضوع کتاب منبع و برگزاری سلسله نشست ها ی تخصصی جهت اساتید و دانشجویان را نام برد.

 

دبیر دومین طرح ملی ملکوت مسابقات ادبی و هنری شامل (شعر و هنرهای تجسمی ،گرافیک و نقاشی )، ارسال طرح های هنری بر اساس ایده های برتر از مفاهیم قرآنی ( در قالب داستان نویسی )، مسابقه اینترنتی ، بر اساس منبع نشست های تخصصی و ویژه نامه های طرح ، مسابقه مکاتبه ای ، بر اساس منبع نشست های تخصصی و ویژه نامه های طرح ، مسابقه پیامکی ، بر اساس منبع نشست های تخصصی و ویژه نامه های طرح را از دیگر بخش های طرح ملی ملکوت دانست.

 

ابوالفضل خراسانی محورهای پژوهشی دومین جشنواره طرح ملی ملکوت را که بر اساس کتاب قرآن در قرآن در نظر گرفته شده است حقیقت قرآن، خاتمیت و جاودانگی قرآن، جامعیت قرآن، قرآن و فرهنگ و عقل در قرآن بیان کرد.

 

گفتنی است، دومین دوره جشنواره ملی ملکوت، امسال با عنوان «طرح ملی ملکوت» و به همت بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء و با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای کشور و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با محوریت کتاب «قرآن در قرآن» حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی برگزار می گردد.

 

علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر از محورها، اهداف، بخش ها و شیوه نامه های شرکت در طرح ملی ملکوت به سایت رسمی طرح ملی ملکوت به آدرس (malakoot.org) مراجعه کنند./916/102/ع

 

ارسال نظرات