۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۲۱۴۸۹۰
نماینده مردم تبریز:

خلع سلاح مقاومت اسلامی طرحی مضحک و غیر قابل تحقق در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: چه اعتبار و ضمانتی وجود دارد که از برقراری آتش‌بس و خلع سلاح مقاومت اسلامی، رژیم صهیونیستی بار دیگر به اقدامات جنون‌آمیز خود دست نزد.
اسماعيل سعيدي

اسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با بیان این‌که اقدام سریع کشورهای اسلامی برای توقف حملات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی ضرورتی فوری و انکارناپذیر است، اظهار داشت: با ظهور وضعیت اسف‌بار مردم فلسطین دیگر جای مصلحت‌اندیشی نیست.


وی با تأکید بر این‌که محموله کمک‌های بهداشتی و غذایی مردم کشورهای اسلامی بایستی هر چه سریع‌تر جمع‌آوری و روانه غزه شود، تصریح کرد: دولت مصر باید به وظیفه انسانی، اسلامی و بشری خود در کمک به محرومان فلسطینی و رساندن کمک‌های بین المللی عمل کند.


نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به این‌که در صورت تعلل در ارسال کمک های دارویی و غذایی، فاجعه بزرگ انسانی در منطقه رخ خواهد داد، خاطرنشان کرد: بسیار جای تأسف است که رییس‌ رژیم صهیونیستی از تلاش و همراهی اعراب برای منزوی کردن مقاومت اسلامی فلسطین تقدیر می کند.


سعیدی با اشاره به این‌که اقدام سران کشورهای عربی مغایر با آن چیزی است که مردم آن کشورها خواهان آن هستند، تصریح کرد: آمارها نشان می دهد که هزاران نقر از ساکنان غزه شهید و مجروح شده اند که نزدیک به 90 درصد این قربانیان را غیر نظامیان به ویژه زنان و کودکان تشکیل می دهند.


وی سکوت شرم‌بار مجامع بین المللی به ویژه سران کشورهای منطقه در قبال این جنایات را نوعی همراهی با جنایات رژیم صهیونیستی دانست و گفت: در حمله موشکی به مدرسه سازمان ملل در بیت خاتون که محل پناهگاه غیر نظامیان شده بود، صدها نفر کشته و زخمی شدند، این نشان می دهد که این رژیم قائل به هیچ قاعده و قانونی نیست.


نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز در شرایطی بحث آتش‌بس با طرح پیشنهادی یکی از کشورهای اسلامی متمایل به رژیم صهیونیستی مطرح شده که رژیم صهیونیستی پس از جنایات تاریخ خود به دنبال خلع سلاح حماس و مقاومت اسلامی است.


سعیدی با تأکید بر این‌که خلع سلاح مقاومت اسلامی طرحی مضحک و غیر قابل تحقق در منطقه است، افزود: چه اعتبار و ضمانتی وجود دارد که بعد از برقراری آتش‌بس و خلع سلاح مقاومت اسلامی، رژیم صهیونیستی بار دیگر به اقدامات جنون‌آمیز خود دست نزد، رژیمی که به هیچ قاعده حقوق بشر و قوانین بین المللی قائل نیست./935/ت302/ب

ارسال نظرات