۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۲۱۴۹۷۷

اقدام ارزشی طلاب حوزه علمیه خراسان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

خبرگزاری رسا ـ طلاب مدرسه علمیه حضرت سیدالشهداء(ع) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تصمیم گرفته اند، پرچم این کشور را بر فراز بام ایران به اهتزاز در آورند.
طلبه کوهنورد کوهنوردي طلاب در منطقه بشارت آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، طلاب حوزه علمیه حضرت سیدالشهداء(ع) خراسان رضوی، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و برای نشان دادن انزجار خود از جنایات رژیم صهیونیستی به جهانیان تصمیم گرفته اند، پرچم این کشور را بر فراز بام ایران به اهتزاز درآورند.

بر اساس این گزارش، به نمایش گذاشتن پرچم فلسطین به دست طلابی که بیشتر آنها با لباس مقدس روحانیت هستند در مقابل کوهنوردانی که از کشورهای مختلف خارجی برای صعود به دماوند می آیند بازتاب جهانی خواهد داشت.

گفتنی است؛ همه افراد این گروه ورزشی از ممتازین حوزه هستند و این اقدام ارزشی برای نخستین بار در حوزه علمیه خراسان انجام می­گیرد.

همچنین در این گزارش آمده است؛ در روزگاری که در باریکه­ای از جهان، هر روز عده زیادی از کودکان، مادران، پیر، جوان، زن و مرد زیر گلوله ها، خمپاره­ها و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهادت می­رسند؛ به قانون حق حیات در دو گوشه عالم کاملاً متفاوت عمل شده و ندای حقوق بشر دستاویز سردمداران طغیان­گر برای رسیدن به اهداف پلید قرار گرفته است؛ عده ای بی بصیرت داخلی نیز ندای نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران سر می دهند؛ صدای رسای هل من ناصر ینصرنی حضرت ولی­عصر(عج) با گوش باطن شنیده می­شود./908/پ202/ب

ارسال نظرات