۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۲۱۵۰۲۰
15 مرداد؛

رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری سفر می کند

خبرگزاری رسا ـ استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه 15 مردادماه به مدت دو روز میزبان رییس جمهور و هیأت دولت هستند.
رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری سفر می کند

قاسم سلیمانی، استاندار چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، از سفر رییس جمهور و هیأت دولت به این استان در روز چهارشنبه 15 مردادماه خبر داد و افزود: به یقین لمس کردن مشکلات مردم از نزدیک و تدبیر کردن آن می‌تواند گرهی از مشکلات مردم این استان را باز کند.

 

وی با بیان این که سفر رییس جمهور به این استان، ششمین سفر استانی هیأت دولت است، ابراز داشت: این سفر حاصل پیگیری های مستمر نماینده ولی فقیه در استان و مجمع نمایندگان استان است که در روز چهارشنبه و با استقبال مردم همیشه در صحنه استان محقق خواهد شد.

 

نماینده عالی دولت در چهارمحال و بختیاری با تشریح برنامه های محوری رییس جمهور در استان، تصریح کرد: سخنرانی در جمع مردم استان، دیدار با نخبگان، خانواده شهدا، روحانیان و بررسی مشکلات عمرانی، فرهنگی و اقتصادی استان از مهم ترین اولویت های سفر رییس جمهور به این استان است.

 

این مقام مسؤول با اشاره به وفاداری مردم این استان به نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: مردم چهارمحال و بختیاری در طول انقلاب وفاداری و علاقه خود را به نظام با حضور خود در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی ثابت کرده‌اند.

 

سلیمانی افزود: مردم استان چهارمحال و بختیاری به یقین با استقبال حماسی و باشکوه خود از رییس جمهور در روز چهارشنبه علاقمندی خود را به نظام نشان خواهند داد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های به عمل‌ آمده در این سفر برای تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام اعم از ملی و استانی اعتبارات خوبی تخصیص داده می‌شود.

 

وی همچنین به طرح های نیمه تمام فرهنگی استان نیز اشاره کرد و گفت: تکمیل فرهنگسرای استان و بررسی و رفع موانع مجتمع بزرگ حوزوی استان نیز در این سفر و با حضور وزرا صورت خواهد گرفت./9457/ت302/ب2

 

ارسال نظرات