۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۲۱۵۱۳۰
امام جمعه نور:

وحدت و همدلی راه برون‌ رفت، امت اسلام از توطئه دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نور با بیان این که وحدت و همدلی راه برون‌رفت از توطئه دشمنان اسلام است، گفت: اگر مسلمانان انسجام خود را بیشتر کنند رژیم غاصب صهیونیستی عددی نخواهد بود که بخواهد دست به اقدامات ناشایست و کشتارهای گسترده بزند.
امام جمعه نور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام عبدالرحمن باقرزاده، امام جمعه شهرستان نور امروز در جمع مردم این شهرستان با بیان این که انسان همواره باید مراقب وسوسه‌های شیطانی بوده و از گناهان دوری کند، افزود: معلوم نیست در ماه مبارک رمضان دیگری باشیم و یا توفیق عبادت پیدا کنیم که همواره باید از ذخایر معنوی خود به بهترین نحو ممکن بهره گیری کنیم.


وی با اشاره به این که وحدت امر ارزنده ای است که باید همواره در راستای آن تلاش شود،گفت: نیاز امت اسلام و مسلمانان جهان وحدت و انسجام است  که باید در این راستا انسجام والایی وجود داشته باشد.


امام جمعه نور با بیان این که وحدت مسلمانان مانع از ایجاد کارشکنی ها از سوی دشمنان می شود، بیان داشت: ترویج وحدت به عنوان ضرورتی انکارناپذیر در میان امت اسلامی است که باید به آن توجه شود.


حجت الاسلام باقرزاده با تاکید بر این که نزدیک شدن دل‌ها و وحدت بین مسلمانان نیاز امت اسلام است، خاطرنشان کرد: عید فطر نیز به عنوان  نماد همبستگی، وحدت دل‌ها و نماد انسجام بوده است و باید در شرایط امروز جامعه از این سرمایه استفاده کنیم تا جامعه از اختلاف و تفرقه غیر منطقی دور شود.


وی با بیان این که وحدت و همدلی راه برون‌رفت از توطئه دشمنان اسلام است، گفت: اگر امت اسلام از این روز استفاده می‌کرد و وحدت و همگرایی بیشتر می‌شد رژِیم غاصب صهیونیستی به عنوان غده سرطانی قدرت پیدا نمی‌کرد که بخواهد جنایات و کشتارهای بسیاری را بر مردم مظلوم غزه صورت دهد.


امام جمعه نور افزود: اگر مسلمانان انسجام خود را بیشتر کنند رژیم غاصب صهیونیستی عددی نخواهد بود که بخواهد دست به اقدامات ناشایست و کشتارهای گسترده بزند.


حجت الاسلام باقرزاده با تاکید بر این که مقاومت و وحدت باید جای تفرقه را بگیرد، گفت: بیش از هزار و 600 شهید غزه در سایه تفرقه و سکوت معنادار و حمایت برخی کشورهای عربی اتفاق افتاده است که نباید این گونه باشد.


امام جمعه نور با بیان این که اتحاد و انسجام همواره می تواند راهگشای اهداف باشد، بیان داشت: دشمنان همواره تلاش می کنند از عدم وحدت و انسجام کشورهای اسلامی بهره گیری کنند که باید با همبستگی استوار در برابر آنان قرار بگیریم.


وی در پایان، تصریح کرد: وحدت مسلمانان فلسطین انقلاب سنگ را با مقاومت تبدیل به موشک کرد که قلب تل‌آویو را هدف می‌گیرد و این ثمره اتحاد و انسجام است./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات