۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۲۱۵۱۸۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

سیره رضوی الگوی عملی برای تحقق سبک زندگی اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که حیات معنوی و سبک زندگی امام رضا(ع) باید برای آحاد مردم و به ویژه نسل جوان جامعه تبیین شود، گفت: باید تلاش و اهتمام والایی شود تا از زندگانی این امام بزرگوار تصویر درست و شایسته ای ارائه شود.
مديرکل تبليغات مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران، امروز در دیدار با نماینده آستان قدس رضوی و مدیر مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع)، گفت: سیره رضوی الگوی عملی از سبک زندگی اسلامی است که باید  تلاش کنیم تا این سیره ارزنده و گرانقدر را در جامعه ترویج دهیم.

 


وی ادامه داد: به دلیل تحولات اجتماعی و مدرنیته شدن همه گستره فعالیت های اجتماعی انسان فقط با توسل به ائمه معصومان(ع) و الگوبرداری از سبک زندگی این بزرگان می توان الگوی جامعی از سبک زندگی اسلامی را برای خود تببین کرد.

 


حجت الاسلام شکریان، افزود: با توجه به برنامه ریزی نظام استکباری که به دنبال معنویت زدایی در جامعه اسلامی است باید در راستای گسترش تعالیم والای دینی و فرهنگ غنی اسلامی تلاش کنیم.

 


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، تصریح کرد: ترویج و نشر فرهنگ اسلامی و کارکرد های تبلیغی اسلامی می تواند بهترین شیوه برای مقابله با این هجمه ها باشد که باید با برنامه ریزی ارزنده ای در راستای تحقق آن حرکت کرد.

 


وی با تاکید بر این که دشمنان در تهاجم فرهنگی به دنبال تحقق اهداف و برنامه های خود هستند، گفت: توسل به سیره نورانی و گرانقدر ائمه معصومان(ع) و ترویج آن می تواند عاملی گرانقدر در راستای مقابله با آن باشد.

 


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که جامعه اسلامی از فرهنگ غنی و داشته ها و ظرفیت های گرانقدری برخوردار است، بیان داشت: باید از این ظرفیت ها و فرهنگ والای خود در راستای نهادینه سازی فرهنگ غنی اسلامی و تحقق سبک زندگی دینی بهره گیری کنیم.

 


وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری سفارش و تاکیدات گرانقدری مبنی بر تحقق سبک زندگی اسلامی دارند، گفت: سبک زندگی اسلامی به عنوان امری گرانقدر و راهگشای جامعه اسلامی است.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که حیات معنوی و سبک زندگی امام رضا(ع) باید برای آحاد مردم و به ویژه نسل جوان جامعه تبیین شود، بیان داشت: باید تلاشی و اهتمام والایی شود تا از زندگانی این امام بزرگوار تصویر درست و شایسته ای ارائه شود.

 


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، ادامه داد: با توجه به ظرفیت های موجود در حوزه ترویج و تبلیغ سبک زندگی رضوی در مؤوسسات و نهادهای وابسته به آستان قدس رضوی می توان تعامل سازنده با ادارت و نهادها و سازمان های فرهنگی در استان ایجاد کرد.

 


عباس یزدان پناه، مدیر مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) و نماینده آستان قدس رضوی در مازندران نیز، گفت: این نمایندگی تلاش دارد با بخش های زیر مجموعه و گسترده خود در اشاعه هنر متعالی اسلامی و ایرانی در ترویج و نشر سبک زندگی رضوی با برگزاری همایش ها، سیمنارها و انجمن های ادبی و فرهنگی فعالیت کند./950/پ202/ب4

ارسال نظرات