۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۲۱۵۲۰۲
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سالانه 500 برنامه در یزد اجرا می کند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد سالانه بر حسب نیاز در مناسبت های قمری و شمسی حدود 500 برنامه در این استان اجرا می کند.
حجت السلام فخرالديني رييس شواري هماهنگي تبليغات اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا حجت الاسلام فخرالدینی مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد روز دوشنبه به مناسبت سالروز فرمان حضرت امام (ره) (12 مرداد) در تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: تبیین مناسبت های قمری و شمسی، آگاه سازی و بصیرت افزایی در برابر تهدید نرم و توطئه های مختلف دشمنان نظام را باید از اهداف همیشگی این شورا عنوان کرد.

 


وی اظهار کرد: تشکیل این شورا به فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی را باید از برکات مهم و نقش آفرین نظام طی 35 سال گذشته دانست.



این مسؤول با بیان این که، برنامه ریزی و هماهنگی در برگزاری مناسبت ها از اهداف راهبردی این شورا است، خاطر نشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در یزد و مناطق و شهرستان های تابعه آن از همان ابتدا تشکیل و با همکاری مسوولان و مردم وظایف خود را به خوبی انجام داده است.



حجت الاسلام فخرالدینی اضافه کرد: همکاری مردم و همراهی مسوولان مختلف اجرایی یزد و مناطق تابعه در تحقق اهداف این شورا مناسب بوده و خوشبختانه این روند و هدف ادامه دارد.



وی با قدردانی از تعامل مسوولان اجرایی و همدلی و همکاری آحاد مردم ولایتمدار بر ادامه وضعیت کنونی برای برگزاری مناسبت ها و ایام الله های مختلف تاکید کرد./1328/د102/ب4

ارسال نظرات