۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۱
کد خبر: ۲۱۵۲۵۵
با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین طائب؛

پنجمین یادواره 128 شهید منطقه دروازه ری قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ پنجمین یادواره 128 شهید منطقه دروازه ری قم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین طائب و با حضور جمعی از مسؤولان لشکری و کشوری برگزار شد.
يادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پنجمین یادواره 128 شهید منطقه دروازه ری قم دوشنبه شب با حضور خانواده شهدای این منطقه در مسجد ولی عصر(عج) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که با حضور مسؤولان لشکری و کشوری برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین طائب به ایراد سخن پرداخت.

پنجمین یادواره 128 شهید منطقه دروازه ری قم با حضور امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی،‌ سردار ابوالفضل شکارچی معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی حجت‌الاسلام جوشقانی مسؤول سابق مؤسسه روایت سیره شهدا و خانواده‌‌های شهدا برپا شد.

ذکر مصیبت و مدیحه سرایی به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) از سوی حاج محمدرضا طاهری از دیگر بخش‌های پنجمین یادواره 128 شهید منطقه دروازه ری قم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب در این مراسم با بیان این‌که جریان وهابیت تکفیری ساخته و پرداخته استکبار جهانی است، گفت: برخی می‌گفتند که جریان وهابیت تکفیری وابسته به جایی نیستند اما مشاهده کردیم که خانم کلینگتون کتاب نوشت و اذعان کرد که ما داعش را راه اندازی کرده و از برخی کشورها برای آنها تقاضای کمک کرده‌اند.

وی با اشاره به این‌که 10 دستگاه جاسوسی قوی صهیونیست پشت قضیه وهابیت تکفیری و داعش هستند، ابراز کرد: اینها ابن تیمیه و محمد عبدالوهاب را به وجود آوردند و امروز نیز با هدف مشخص به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با تأکید بر این‌که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود، گفت: امروز پشت خانه اسرائیل هستیم و همه داد و بیدادها برای این است که ما را برگردانند و تحریم‌ها و فشارها نیز برای همین است.

امیر سرتیپ خلبان حسین چیت فروش رییس مرکز مطالعات و تحقیقات استراتژیک نیروی هوایی ارتش نیز در این مراسم به بیان خاطراتی از شهید عباس بابایی پرداخت.

وی با بیان این‌که امر به معروف و تبلیغ غیر زبانی مورد تأکید اسلام است، گفت: شهید بابایی با عملکرد و رفتار خود به مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن می‌پرداخت.

چیت فروش با بیان این‌که ما در جنگ تحمیلی با توجه به داشته‌های خودمان بر دشمن غلبه کردیم، خاطرنشان کرد: کشور ما از لحاظ تسلیحاتی نمی‌توانست با دشمن برابری کند اما با توکل به خدا و علم و دانش داخلی توانستیم به موفقیت دست پیدا کنیم.

گفتنی است، یادواره 128 شهید منطقه دروازه ری قم به همت پایگاه بسیج شهدای دروازه ری حوزه مقاومت شهید قربانی برگزار شد./905/پ202/ج

ارسال نظرات