۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۸
کد خبر: ۲۱۵۲۵۶
رییس مرکز مطالعات و تحقیقات استراتژیک نیروی هوایی ارتش:

شهید بابایی هرچه بالاتر می‌رفت وضعیت زندگیش ساده‌تر می‌شد

خبرگزاری رسا ـ‌ رییس مرکز مطالعات و تحقیقات استراتژیک نیروی هوایی ارتش بهتر شدن وضع زندگی را یکی از ویژگی‌های مسؤولیت برشمرد و گفت: بسیاری از افراد با گرفتن پست و مقام وضعیت زندگیشان بهتر می‌شود اما شهید بابایی هرچه بالاتر می‌رفت در مناطق محروم‌تر و در خانه‌ای کوچک‌تر زندگی می‌کرد.
چيت فروش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیر سرتیپ خلبان حسین چیت فروش رییس مرکز مطالعات و تحقیقات استراتژیک نیروی هوایی ارتش دوشنبه شب در مراسم پنجمین یادواره شهدای منطقه دروازه ری قم که در مسجد حضرت ولی عصر(عج) برگزار شد، گفت: جمع حزب‌اللهی‌ها و پایگاه‌های بسیج به خوبی می تواند در برابر اقتدار نظامی، پول و نفوذهای بین المللی استکبار جهانی ایستادگی کند.

وی با اشاره به اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی، ابراز کرد: حضور بسیج و بچه‌ حزب‌اللهی‌ها توانسته به سرتاسر کشور ما امنیت و اقتدار بدهد.

چیت فروش مقاومت غزه را نمادی از اقتدار و ایستادگی در برابر استکبار جهانی دانست و اظهار کرد: مردم غزه در محاصره کامل قرار دارند اما با تفکر مقاومت در برابر اسرائیل غاصب ایستاده و به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته‌اند.

همرزم شهید بابایی حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی را مورد توجه قرار داد و گفت: امروز 10 برابر خسارت‌هایی که به اسرائیل غاصب تحمیل می‌شود از سوی آمریکا جبران می‌شود.

رییس مرکز مطالعات و تحقیقات استراتژیک نیروی هوایی ارتش در ادامه با اشاره به 15 مردادماه سالروز شهادت شهید عباس بابایی به تبیین ابعاد مختلف شخصیتی این شهید بزرگوار پرداخت و افزود: یکی از ویژگی‌های شهید بابایی این بود که همیشه سر خود را می‌تراشید و این مسأله نوعی مرگ گفتن بر دنیا پرستی و تجمل گرایی بود.

چیت فروش با بیان این‌که امر به معروف و تبلیغ غیر زبانی مورد تأکید اسلام است، گفت: شهید بابایی با عملکرد و رفتار خود به مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن می‌پرداخت.

همرزم شهید بابایی با اشاره به این‌که شهید بابایی همیشه با نفس خود مبارزه می‌کرد، خاطرنشان کرد:‌ شهید بابایی هیچ‌گاه از غذاهای قرارگاه نمی‌خورد و همیشه با خوردن غذاهای معمولی نفس خود را سرکوب می‌کرد.

رییس مرکز مطالعات و تحقیقات استراتژیک نیروی هوایی ارتش با بیان این‌که نمی‌توان افراد را با چندین ساعت سخنرانی و یا نوشتن کتاب بزرگ کرد، ابراز داشت: اراده الهی بر این است که افرادی همچون شهید بابایی اسوه شده و به آیندگان معرفی شوند.

وی بهتر شدن وضع زندگی را یکی از ویژگی‌های مسؤولیت برشمرد و اظهار کرد: بسیاری از افراد با گرفتن پست و مقام وضعیت زندگیشان بهتر می‌شود اما شهید بابایی هرچه بالاتر می‌رفت در مناطق محروم‌تر و در خانه‌ای کوچک‌تر زندگی می‌کرد.

چیت فروش با بیان این‌که ما در جنگ تحمیلی با توجه به داشته‌های خودمان بر دشمن غلبه کردیم، خاطرنشان کرد: کشور ما از لحاظ تسلیحاتی نمی‌توانست با دشمن برابری کند اما با توکل به خدا و علم و دانش داخلی توانستیم به موفقیت دست پیدا کنیم./927/پ202/ج

ارسال نظرات