۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۲۱۵۳۸۱
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران:

مواضع اعراب در قبال جنایات غزه شرم آور است/ غرب از حمایت رژیم صهیونیستی خسته شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران مواضع شیوخ عرب در قبال تجاوز و کشتار بیرحمانه زنان و کودکان غزه از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و با شرم آور خواندن آن، گفت: متاسفانه تشکیلات خودگران نیز به نوکر اسرائیلی ها تبدیل شده است.
ناصر ابوشريف، نماينده جنبش جهاد اسلامي فلسطين در تهران ناصر ابوشريف، نماينده جنبش جهاد اسلامي در تهران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما، با تاکید بر این که مقاومت پیروز صحنه نبرد سی روزه با رژیم صهیونیستی بود، گفت: ارتش مجهز اسرائیل در مدت سی روز نتوانست کاری از پیش ببرد و اراده و عزم مردم غزه قوی تر از هر زمان دیگری شده است.
 
وی با بیان این که صهیونیست ها از ماشین جنگی خود دیوانه وار استفاده می کردند، گفت: البته آنها نقاط ضعفی داشتند و ما از این نقاط به خوبی استفاده و به رژیم صهیونیستی ضربه زدیم.
 
ابوشریف اضافه کرد: پرتاب موشک های مقاومت به شهرهایی همچون حیفا نشانه توانمندی رزمندگان و نیروهای مقاومت بود به گونه ای که مقامات رژیم صهیونیستی به این توان اذعان می کردند.
 
وی استفاده از تونل های زیر زمینی و پهبادها را از جمله عوامل قدرت نیروهای مقاومت دانست و گفت: ما نمی خواهیم در این پیروزی بزرگ نمایی کنیم اما مطئمن باشید که آنها در نبرد زمینی شکست خوردند و حتی برای انتقال اجساد کشته های خود مجبور به استفاده از نیروهای هوایی می شدند.
 
خوی وحشی گری رژیم صهیونیستی برای همه برملا شد
ابوشریف بیان کرد: هرچند رژیم صهیونیستی تلاش می کند با رسانه ها و تبلیغات توخالی به حیات خود ادامه دهد، اما ماهیت وحشی گری و تجاوزگری آنها برای همه برملا شده است.
 
وی با بیان این که اکثر شهدای حمله رژیم صهیونیستی به غزه مردم بیگناه هستند، یادآورشد: باید جنایات اخیر رژیم صهیونیستی مستند سازی و به دنیا نشان داده شود.
 
پرتاب هزاران موشک از سوی گروه های مقاومت اسلامی به شهرهای صهیونیست نشین
ناصر ابوشریف در ادامه برنامه گفت وگوی ویژه خبری خاطرنشان کرد: ما امکانات محدودی داریم اما با این وجود حدود دو هزار موشک به شهرک های صهیونیست نشین شلیک کردیم و حماس نیز بیش از این تعداد موشک پرتاب کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: تاکتیک ما تنها موشک و تونل های زیر زمینی نیست، ما ذخیره بسیاری از موشک ها داریم و توانایی تقویت این توانایی را نیز داریم.
 
ابوشریف با تاکید بر این که رژیم صهیونیستی در حمله زمینی به جایی نرسید و به همین دلیل با پوشش هوایی و دریایی به یک منطقه وارد شده و آنجا را ویران کرد، گفت: علی رغم سانسور شدید رسانه های رژیم صهیونیستی، این رژیم تلفات بسیاری داد و حداقل آمار کشته ها و زخمی ها دو برابر آماری است که اعلام کرده اند.
 
وی با تاکید بر این که رژیم صهیونیستی در این نبرد به اهداف سیاسی خود هم دست نیافت، گفت: ما امروز از بایکوت سیاسی خارج شده ایم و این رژیم صهیونیستی است که بیش از هر زمان دیگری درمانده شده است.
 
ناصر ابوشریف بیان کرد: به دلیل مسائل کشورهای اسلامی، موضوع فلسطین در حال فراموشی بود اما امروز مساله فلسطین و اخبار آن به خبر نخست رسانه های جهان و ملت ها تبدیل شده است.
 
وی افزود: رژیم صهیونیستی در عرصه های نظامی و اطلاعاتی نیز متحمل شکست های سختی شد.
 
شیوخ عرب به حقوق فلسطینی ها اعتقادی ندارند
ناصر ابوشریف در ادامه گفت وگوی ویژه خبری درباره انتظار مقاومت اسلامی از دولت ها و ملت های اسلامی، خاطرنشان کرد: ما می دانستیم که وضعیت منطقه ای بدترین برهه زمانی است و همه می خواهند مساله عادی سازی با اسرائیل عملی شود.
 
وی با بیان این که اعراب به حقوق حقه فلسطین اعتقادی ندارند، افزود: متاسفانه تشکیلات خودگران نوکری اسرائیل را می کند، برخی از حکومت ها و شیوخ عربی نیز چنین نقشی را بازی می کنند.
 
مواضع اعراب در قبال تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه شرم آور بود
وی مواضع اعراب در قبال تجاوز اخیر به غزه را شرم آور دانست و گفت: ما از مردم می خواهیم به حکام خود فشار بیاورند، ماندن صهیونیست ها در این سرزمین برای همه ضرر و خسران است.
 
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با تقدیر از مواضع جمهوری اسلامی ایران و دکتر روحانی درباره غزه، گفت: چرا باید جهان اسلام برای این غده سرطانی بها بدهد، این غده باید از کالبد جهان اسلام و عرب کنده شود و این مساله با فشار محقق می شود.
 
حامیان غربی رژیم صهیونیستی متوجه شده اند پشتیبانی از این رژیم فایده ای ندارد
وی با بیان این که حامیان صهیونیست ها به این نتیجه رسیده اند که حمایت از این رژیم فایده ای ندارد، اضافه کرد: آمریکایی ها باید بدانند بازی با الفاظ فایده ای ندارد و بهتر است که بیش از این تاوان حمایت از رژیم صهیونیستی را نپردازند.
 
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتقاد از مواضع دبیرکل سازمان ملل متحد، گفت: آقای بان کی مون به جای محکوم کردن متجاوز و رژیم کودک کش صهیونیستی، مقاومت را محکوم می کند. امروز مردم آمریکا صدای شان درآمده است و سیاسیون نیز خسته شده اند.
 
وی با بیان این که ما در یک محاصره تمام عیار قرار داریم، گفت: افزون بر محاصره ظاهری ما با یک محاصره عربی نیز روبرو بودیم و کوچک ترین کمکی به ما نشد. /924/
ارسال نظرات