۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۲۱۵۴۰۰

تقدیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر از شهردار تهران

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با ارسال نامه‌ای به محمدباقر قالیباف شهردار تهران از اقدام این سازمان در جهت گسترش فرهنگ عفاف و حجاب تقدیر کرد.
محمد باقر قاليباف

به گزارش خبرگزاری رسا، سیداحمد زرگر، دبیرکل ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر با ارسال نامه ای به دکتر محمدباقر قالیباف شهردار تهران از اقدام این سازمان در جهت گسترش فرهنگ عفاف و حجاب تقدیر کرد.

 متن کامل این نامه به این شرح است :


محضر مبارک برادر ارجمند جناب آقای محمد باقر قالیباف
شهردار محترم تهران


سلام علیکم
احتراماً، پاسداشت و ترویج ارزش‌های اسلامی و آموزه‌های دینی و معارف قرآنی که با نور هدایت پیامبر ختمی مرتبت و ائمه معصومین صلوات‌ا... علیه و علیهم اجمعین تجلی یافته و راه رستگاری را برای پویندگان صراط مستقیم نمایان می‌سازد، وظیفه خطیر مسؤولان وظیفه‌شناس و مدیران خدوم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ادای دین به ایثارگران و شهدای همیشه جاوید این مرز و بوم و مردم همیشه سرافراز و پرافتخار ایران اسلامی است.
اقدام اخیر شهرداری محترم تهران در جهت احیاء عفاف و حفظ کرامت و منزلت زنان شاغل در آن سازمان گامی برای گسترش ارزش‌های اسلامی و انسانی است و لازم می‌دانم مراتب قدردانی و تشکر خود را از این تصمیم بخردانه اعلام نموده و تداوم و پایداری در راه خشنودی و رضای حق تعالی را برای شما خواستارم.
توفیق روزافزون جنابعالی را در راه خدمت به اسلام و اعتلای آن از خداوند منان مسئلت دارم.

 

 

دبیر کل ستاد احیاء‌ امر به معروف و نهی از منکر‌

سید احمد زرگر

/916/د102/ع

ارسال نظرات