۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۲۱۵۴۳۰
میشل عون:

همکاری لبنان و سوریه برای مقابله با تروریسم ضروری است

خبرگزاری رسا ـ رییس فراکسیون تغییر و اصلاح لبنان با تاکید بر لزوم همکاری منطقه‌ای برای مقابله با تروریسم، خواستار مذاکره لبنان و سوریه برای پایان دادن به حضور تروریست‎‌ها در مناطق مرزی شد.
ميشل عون، رييس فراکسيون تغيير و اصلاح لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، میشل عون، رییس فراکسیون تغییر و اصلاح، امروز پس از برگزاری نشست این فراکسیون با حضور در کنفرانس خبری با تاکید بر لزوم هکاری لبنان و سوریه به منظور مبارزه با تروریسم، گفت: برخی درحالی به مذاکره با داعش ادامه می‌دهند که مخالف برقراری ارتباط بین لبنان و سوریه برای مقابله با تروریسم هستند.

 

وی افزود: با توجه به وجود مرز مشترک بین لبنان و سوریه همکاری این دو کشور برای مقابله با گروه تروریستی داعش و سایر گروه‌های تروریستی می‌تواند بسیار مفید باشد و کار را برای حل بحران در عرسال آسان کند.

 

این شخصیت لبنانی با بیان اینکه هیچ ارتباطی بین حضور حزب الله در سوریه و ورود تروریست‌ها به لبنان ندارد، عنوان کرد: در بسیاری از کشورها که گروه‌های تکفیری فعالیت دارند، حزب الله هیچ حضوری ندارد و بهانه قرار دادن حزب الله به منظور توجیه اقدامات تروریستی آنها به هیچ وجه قابل قبول نیست.

 

عون مقاومت ارتش لبنان در برابر تروریست‌ها در روزهای اخیر را بسیار تعیین کننده خواند و گفت: خوشبختانه گروه‌های مردمی و جریان‌های سیاسی مختلف حمایت بسیار مناسبی را از ارتش در نبرد با تکفیری‌ها داشته واجازه ندادند مناطقی از خاک لبنان به دست تروریست‌ها بیفتد.

 

وی با اشاره به جنایت‌های داعش و رژیم صهیونیستی در منطقه و قتل عام مسلمانان در کشورهای مختلف، اظهارداشت: رژیم صهیونیستی و داعش باید به خاطر جنایت‌های جنگی خود در دادگاه‌های بین‌المللی مورد محاکمه قرار گرفته و جواب قتل عام مردم بی‌گناه را بدهند./983/ب903/د

ارسال نظرات