۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۲۱۵۴۷۰
امام جمعه اهل سنت جوانرود:

سرنگونی مستکبران وعده الهی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر جوانرود استان کرمانشاه گفت: سرنگونی مستکبران وعده الهی است و اسراییل و حامیانش به عذاب الهی دچار خواهند شد.
ماموستا ملا احمد فخري، امام جمعه شهر جوانرود استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری رسا، ماموستا ملا احمد فخری، امام جمعه شهر جوانرود استان کرمانشاه با  اشاره به وعده الهی در قرآن کریم برای سرنگونی مستکبران و ستمگران، گفت: خون ناحق کودکان و مردم مظلوم غزه و فلسطین دامن اسراییل و حامیان غربی اش را خواهد گرفت همچنانکه ستمگران تاریخ به قهر الهی سوختند.

 

وی اظهار کرد: جنایات رژیم نامشروع اسراییل در غزه و فلسطین دل هر انسانی را به درد می آورد که چگونه عده ای غاصب ددمنشانه و در جلوی چشمان مدعیان حقوق بشر به کودکان و پیرزنان و پیرمردان رحم نمی کنند و آنان را به خاک و خون می کشند.

 

امام جمعه جوانرود با اشاره به جنایات رژیم غاصب اسراییل در غزه گفت: اسراییل و حامیان غربی‌‏اش به عذاب الهی دچار خواهند شد و خون شهدای مظلوم غزه تاج و تخت ستمگران را نابود خواهد ساخت.

 

وی افزود: باید بیدار و هوشیار بود و با دشمن شناسی، انواع توطئه های آنها را به خوبی بررسی و خنثی کرد.

 

ماموستا فخری بر ضرورت حفظ انسجام و وحدت مسلمین جهان تاکید کرد و گفت: جهان اسلام باید در برابر رژیم خونخوار صهیونیستی و حامیانش متحد شود.

 

امام جمعه جوانرود یادآور شد: هدف دشمنان از درگیری های منطقه ای، ایجاد ناامنی در خاورمیانه است تا آمریکا و متحدانش در آرامش و امنیت باشند و منافع شان حفظ شود./998/د102/ب4

ارسال نظرات