۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۸
کد خبر: ۲۱۵۵۱۴

ارسال 800 بسته نوشت افزار به مخاطبان نورالهدی

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی از ارسال 800 بسته لوازم التحریر و نوشت افزار به مخاطبان و اعضای هفت تا نه ساله نورالهدی در سطح کشور خبر داد.
شبکه نوالهدي

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام محمد رضایی، رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی با بیان این خبر اظهار داشت: این طرح با هدف ایجاد گسترش موج الگوسازی لوازم التحریر و نوشت افزار اسلامی در جامعه اجرا می‌شود.

 

وی کیف، دفتر نقاشی و خط دار، مداد رنگی، دفترچه یادداشت، تخته وایت برد، پازل و تصاویر آموزش نماز و خدمات مختلف حرم مطهر رضوی در قالب برچسب را از جمله محصولات ارسالی این اداره ذکر کرد.

 

رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی بیان داشت: یکی از اتفاقات خوبی که در مجموعه نورالهدی در حرم مطهر رضوی برای آن برنامه‌ریزی شد و از سمت مسئولان نورالهدی به شدت مورد پیگیری قرار گرفت، نشریه الکترونیک نورالهدی بوده است.

 

وی ادامه داد: چند رسانه‌ای بودن یکی از مزایایی است که نشریه الکترونیک می‌تواند داشته باشد، چند رسانه‌ای به این معنا که در قالب‌های مختلف اعم از تصویر و صوت و مکتوبات می‌تواند مفاهیم و محتویات مختلف را در خود جای دهد، لذا این امر موجب می شود که حق انتخاب مخاطبان در مورد موضوعات مختلف گسترش ‌یابد.

 

چاپ سیزدهمین شماره از نشریه نورالهدی

 

وی در ادامه از چاپ و انتشار سیزدهمین شماره از مجله نورالهدی ویژه مخاطبان جوان این نشریه خبر داد و افزود: شبکه مخاطبان نورالهدی، در راستای معرفت افزایی و استمرار برکات زیارت، با هدف حفظ و تداوم ارتباط زائران و مجاوران، در سه مقطع سنی کودک، نوجوان و جوان فعالیت می‌کند.

 

وی با اشاره به این که این شماره از نشریه با عنوان گلدسته‌های آسمان، شامل موضوعاتی از جمله، نامه‌‌ها، دیدگاه، جریان، رویش و خانه می شود اظهار داشت: دلنوشته‌ها و اشعار اعضاء و مخاطبان نورالهدی در بخشی از این مجله گنجانده شده است.

 

رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی افزود: بازنگری وقایع رخ داده در 11 سپتامبر با عنوان «یک واقعه»، «هزار روایت»، «گمشده لبنان»، «جنگی که نرم است» «و زن امروزی» از جمله مباحثی است که در بخش جریان این مجله آورده شده است.

 

وی «لحظه‌های برگشت»، «لختی برای گریستن»، «گلدسته‌های آسمان» و «رضایم به رضایت» را از دیگر موضوعاتی ذکر کرد که در این مجله به آن پرداخته شده است.

 

حجت الاسلام رضایی معرفی کتاب را از دیگر بخش‌هایی دانست که در این مجله به آن اشاره شده است و «کلیدهای بهشت کجاست؟»، «نامه‌های بلوغ»، «نامه‌هایی برای همه‌ی نوجوانان»، «روی تخته سیاه جهان»، «با گچ نور بنویس» و... از جمله عناوین کتاب‌هایی است که در این شماره از مجله به معرفی آن پرداخته شده است.

 

رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوییاد آور شد: این مجله، به کوشش علیرضا امین یزدی و سعید جعفرزاده تنظیم و در شمارگان 10 هزار نسخه چاپ و در اختیار مخاطبان نورالهدی قرار گرفته است./9312/د102/ب4

ارسال نظرات