۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۲۱۵۵۴۰
نماینده مجلس مطرح کرد؛

تقویت گروه های تروریستی مهم ترین هدف رژیم صهیونیستی از حمله به غزه بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اسرائیل با به راه اندازی جنگ در نوار غزه به دنبال فریب افکار عمومی و تقویت گروه های تروریستی در کشورهای اسلامی ضد اسرائیل هستند، گفت: آمریکا و هم پیمانان غربی آن به دنبال اجرای نقشه ایجاد خاورمیانه جدید که مطیع اوامر آمریکا وهم پیمانانش باشد در منطقه هستند.
جت السلام عبادي نماينده مردم بيرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در جمع مردم خوسف با بیان این که مهم ترین هدف اسرائیل از حمله به غزه علاوه بر تقویت بعد نظامی خود تقویت گروه های تروریستی خودمختار در منظقه است، افزود: اسرائیل با تقویت گروه های تروریستی در عراق ، سوریه، لبنان و سایر کشورهای اسلامی به دنبال از بین بردن دشمنان خود در منطقه و ایجاد یک حاشیه امن برای مشروعیت بخشیدن به حکومت غاصب خود است.

وی با بیان این که سکوت کشورهای عربی در مقابل جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه شرم آور است، ادامه داد: سکوت بعضی از کشورهای عربی در مقابل اسرائیل نشان میدهد که سرم داران این کشورها اهرم وابسته به اسرائیل بوده و هیچ نشان و بویی از اسلام و مسلمانی نبرده اند.

نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای با بیان این که سکوت سازمان ملل و دبیر این سازمان در مقابل اسرائیل و متهم کردن نوار غزه نشان می دهد این سازمان ها عملا در عرصه بین المللی بی تاثیر هستند، گفت: به طور مسلم سازمان ملل کنونی هم با این شرایط نخواهند توانست حامی حقوقی خوبی برای صلح در جهان باشد و این سازمان هم به دلیل برآورده نکردن خواسته ملت ها، یا باید سازکار خود را در مقابله با ابرقدرت ها تغییر دهد یا به سرنوشت جامعه ملل سابق گرفتار خواهد شد.

حجت الاسلام عبادی تاکید کرد: سکوت در مقابل جنایت های اسرائیل موجب می شود این  حکومت غاصب برای اعمال وحشیانه در منطقه شجاع تر شود و به سایر کشورهای اسلامی هم تجاوز کند.

وی افزود: مصر و سایر کشورهای عربی باید گذرگاه های خود را برای ارسال کمک های بشر دوستانه به روی مردم نوار غزه باز کنند تا پزشکان بتوانند مجروحان و کودکان بی دفاع را درمان کنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این که  ملت ایران همواره آماده حمایت از مظلوم فلسطین هستند، گفت: کشتن زنان و کودکان در جنگ  و درگیری های مختلف به هر بهانه ای غیر انسانی است و  جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نشان خوی توحش اسرائیل و دولتمردان است.

حجت الاسلام عبادی با بیان این که کمک های مالی کشورهای غربی به اسرائیل نشان می دهد که این کشورها که به حاضر ادعای حمایت از حقوق بشر را دارند حمایت مستقیم تروریست و جنگ در دنیا هستند، گفت: حمایت از اسرائیل برای آمریکا و کشورهای اروپایی برای این کشورها گران تمام خواهد شد و موجب قیام ملت های آزاده جهان برعلیه دولتمردان خوانخوار این کشورها خواهد شد.

وی یادآور شد: باید دولتمردان ایرانی پیام حمایت ملت ایران را به گوش مردم فلسطین رسانده و در مقابل فعالیت های آمریکا در منطقه هوشیار باشند. /968/پ202/ج

 

 

ارسال نظرات