۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۲۱۵۵۴۹
سردار نقدی:

خون کودکان غزه مهر ابطال بر حیات ننگین رژیم صهیونیستی بود

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه، خوش وحشیانه این رژیم کودک‌کش را میان جهانیان رسوا کرد.
سردار نقدي، رييس بسيج مستضعفين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین امروز در نخستین یادواره شهدای اصناف و بازاریان آذربایجان‌شرقی که در تیمچه مظفریه بازار بزرگ تبریز برگزار شد، اظهار داشت: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه، خوش وحشیانه این رژیم کودک‌کش را میان جهانیان رسوا کرد.


وی با تأکید بر این‌که مظلومیت و معصومیت خون کودکان غزه مهر ابطال نهایی بر حیات ننگین رژیم صهیونیستی زد، خاطرنشان کرد: ملتی که نه از میان نیروهای جنگی و مسلحش بلکه فقط از میان بازاریانش سردارانی چون شهید یاغچیان و شهید اکبری بر می خیزند امروز به عنوان الگو و اسوه ی مردم مظلوم فلسطین و غزه قرار گرفته اند.


رییس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر این‌که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حامی جدی ملت مظلوم فلسطین و غزه است، گفت: در راستای تسلیح کرانه باختری از دولت خواسته ایم که لایحه حمایتی به مجلس بدهد، همانگونه که آمریکایی ها لایحه حمایت  از رژیم اسرائیل را به مجلس خود داده اند.


سردار نقدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که شهدایی مانند یاغچیان و اکبری می توانند الهام بخش ملت در مسیر مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان باشند، تصریح کرد: وجود ده هزار شهید اصناف که حاکی از حضور صدها هزار رزمنده از جامعه اصناف و بازاریان است، یک الگوست برای ما که درگیر جنگ اقتصادی هستیم.


وی با تأکید بر الگوپذیری از سیره شهدای بازار برای نقش آفرینی در عرصه اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: نقش بازار در جنبش های اسلامی بسیار ارزشمند و قابل توجه است، در این میان بازار تبریز باید همچون گذشته پیشرو در عرصه جهاد اقتصادی و فرهنگی باشد.


سردار نقدی آرمان شهدای بازار و اصناف را نشأت گرفته از فرهنگ اسلامی و نهضت عاشورا دانست و افزود: افتخار می کنیم که از میان بازار که محل کسب و کار و تجارت است، رزمندگان و سربازان دلیری برخواسته اند که خود سرداران جبهه های نبرد حجق علیه باطل بوده اند.


رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که افتخار بازار تبریز پیوند ناگسستنی‌اش با آرمان های اسلامی است، گفت: کسب و کار عین جهاد است و کسب مال حلال عین عبادت و اگر کسی در راه کسب روزی حلال برای خانواده اش از دنیا برود، شهید است. امروز هر مغازه یک میدان جهاد است.


وی در پایان تصریح کرد: زمانی که جنگی اتفاق می افتد، این نظامیان هستند که به نبرد می روند، اگر مردم هم حضور داشته باشند صرفا بر اساس یک وظیفه قانونی که همان خدمت سربازی است حاضر می شوند؛ اما این‌که از بازار صدها هزار نفر به میدان جنگ می روند و 10 هزار شهید را تقدیم می کنند، را تنها می توان در نظام جمهوری اسلامی یران یافت./935/پ202/ج

ارسال نظرات