۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۱۵۶۲۹
امام جمعه گرگان:

حمایت کشورهای عربی از رژیم صهیونیستی اوج ذلالت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گرگان با اشاره به حمایت های ذلیلانه برخی کشورهای عربی از رژیم منحوس صهیونیستی به سران همه این کشورها هشدار داد تا در راستای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و ایجاد وحدت هر چه بیشتر بین مسلمانان دست از این اعمال قبیح بردارند.
آيت الله نورمفيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت‏الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در خطبه‏های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به حمایت های ذلیلانه برخی کشورهای عربی از رژیم منحوس صهیونیستی به سران همه این کشورها هشدار داد تا در راستای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و ایجاد وحدت هر چه بیشتر بین مسلمین دست از این اعمال قبیح بردارند.

 

وی افزود: در جنگ نابرابر غزه شاهد هستیم که مردم مسلمان این منطقه از حقوق اولیه انسانی خود محروم هستند و متأسفانه بیشتر شهدا را کودکان و سالخوردگان تشکیل می دهند که طبق موازین و قواعد بین المللی این کشتار را تنها می توان جنایت علیه بشریت نامید.

 

امام جمعه گرگان با بیان این که در حالی که همه مردم در اقصی نقاط دنیا با برپایی تظاهرات گسترده جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می کنند برخی از کشورهای عربی منطقه به سکوت مذبوحانه ای روی آورده اند که نشان دهنده وابستگی و شریک بودن آنها دراین جنایات علیه بشریت است.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: رؤسای رژیم جنایتکار صهیونیستی در گذشته هم تلاش داشت با حملات گسترده نظامی و اقتصادی صدای مقاومت را خاموش کنند و نوبت اول آنها نیست اما به فضل الهی شاهد آن هستیم که صدای مردم مظلوم فلسطین و غزه روز به روز رساتر نسبت به گذشته به گوش جهانیان رسیده است.

 

آیت الله نورمفیدی افزود: همزمانی حملات رژیم صهیونیستی با مسابقات جام جهانی فوتبال و جنایات گروه دست نشانده داعش در عراق باعث شد که در روزهای اولیه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه واکنش مناسبی به این امر نشان داده نشد اما با گذشت زمان کوتاهی از این جنایات صدای مقاومت را در اقصی نقاط دنیا با شکوه هر چه تمام تر شاهد بودیم.

 

وی تاکید کرد: سازمان ملل و جامعه بین الملل وظیفه دارند تا با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی سهم خود را در دفاع از ملت مظلوم فلسطین ادا نمایند کنند.

 

نماینده ولی‏فقیه در گلستان اظهار داشت: مردم و دولت کشورمان وظیفه شرعی خود می دانند تا با کمک های همه جانبه خود در بازسازی غزه کمک شایانی کنند.

 

آیت‏الله نورمفیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالروز 17 مرداد و روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران قشر زحمتکش و مظلوم جامعه ما هستند که با به خطر انداختن جان خود سعی در انعکاس واقعیت های جامعه و حقوق بین الملل هستند و نمونه بارز این حق طلبی را می توان در انعکاس واقعایات جنایات غزه از سوی این قشر مظلوم ذکر کرد.

 

خطیب جمعه گرگان در خطبه های اول این هفته نماز عبادی سیاسی این شهر گفت: بهترین توشه برای آخرت همه مسلمانان طبق آموزه های دینی ما مسلمانان تقوا و عمل صالح است و دنیا محل عبور مؤمن از سختی ها به سوی آسایش آخرت است و تنها عمل صالح است که انسان با خود به دیار باقی انتقال می دهد./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات