۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۲۱۵۶۸۶
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان:

رسانه ها با نقدهای سازنده در تسهیل مسائل جامعه گام بردارند

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بیان این که قلم و قدم خبرنگاران را در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار مهم است، گفت: رسانه ها با نقدهای سازنده و منصفانه در روان کردن و تسهیل مسائل جامعه گام بردارند.
سيدسعيد شاهرخي ، معاون سياسي امنيتي استانداري لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سید سعید شاهرخی، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، شامگاه گذشته، هفدهم مردادماه، در آیین تجلیل از خبرنگاران که در سالن اجتماعات هتل شهرداری خرم آباد برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار لرستانی، شهید محمود صارمی، گفت: پس از شهادت این شهید والا مقام روز خبرنگار در کارنامه خبرنگاران ثبت شد.

وی با بیان ویژگی های بارز خبرنگاران، افزود: خبرنگاران باید از افراط و تفریط پرهیز کنند و همواره میزان را رعایت کنند.

شاهرخی با بیان این که اکنون عصر ارتباطات است، بیان داشت: قلم و قدم خبرنگار در کاهش آسیب های اجتماعی جامعه نقش بسزایی دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان افزود: رسانه ها با نقدهای سازنده و منصفانه در روان کردن و تسهیل مسائل جامعه گام بردارند و با قلم خویش جلوی آسیب های اجتماعی را بگیرند.

قدرت نرم می تواند پشتوانه ملت ها باشد

شاهرخی در ادامه تصریح کرد: قدرت نرم و نقل اطلاعات صحیح و به موقع می تواند پشتوانه ملت ها باشد.

وی با اشاره به این که فرصت برابر برای دیدگاه های سیاست دولت تدبیر و امید ایجاد شده است، عنوان داشت: در رسانه ها نیز باید این فرصت برابر وجود داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان این که تقویت رسانه ها تقویت سیاست کشور است، خاطرنشان کرد: با دوری از بد اخلاقی سیاسی، باید توان تحمل یکدیگر را داشته باشیم.

برای رعایت اصول اخلاقی ظرفیت ها را بالا ببریم

شاهرخی با تأکید بر این که برای رعایت اصول اخلاقی ظرفیت ها را بالا ببریم، بیان داشت: همدلی، برابری و برادری در جامعه امروز بسیار ضروری است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در ادامه با اشاره به رشد 40 درصدی رسانه ها در لرستان، تأکید کرد: در راستای فعالیت مطلوب رسانه ها ضروری است به بالا بردن کیفیت رسانه ها توجه شود./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات