۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۲۱۵۷۷۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس خبر داد؛

برگزاری دوره تربیت مربی آشنایی و نقد مسیحیت، بهاییت و تصوف

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس گفت: دوره‌های تربیت مربی آشنایی و نقد بهاییت، ‌مسیحیت و تصوف ویژه طلاب برادر و خواهر و فعالان فرهنگی در شیراز برگزار می‌شود.
سيد ولي‌الله محمودي نژاد، مدير کل تبليغات اسلامي فارس

حجت‌الاسلام سید ولی‌الله محمودی نژاد،‌ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، گفت: دوره‌های تربیت مربی آشنایی و نقد بهاییت، مسیحیت و تصوف ویژه طلاب برادر و خواهر، فرهنگیان و دانشجویان و فعالان فرهنگی مذهبی به همت واحد فرق و ادیان اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس با حضور استادان مجرب اعزامی از قم برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به شرایط اختصاصی شرکت در این دوره‌ها افزود: حداقل اتمام پایه پنجم، و ملبس بودن به لباس مقدس روحانیت ویژه برادران دارا بودن مدرک حداقل سطح یک ویژه خواهران طلبه از شرایط نام نویسی در این دوره است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس ادامه داد: همچنین دارا بودن حداقل مدرک کاردانی، از شرایط عمومی نام نویسی دانشجویان، فرهنگیان و فعالان فرهنگی است.

 

وی بیان داشت: علاقه‌مندان پس از مصاحبه حضوری در دوره‌ها نام نویسی می‌شوند و اعطای گواهی پایان دوره، عضویت در کتابخانه تخصصی فرق و ادیان و به‌کارگیری نخبگان از مزایای شرکت در این دوره است.

 

گفتنی است، این دوره‌ها در مهرماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به نام نویسی در این دوره‌ها می‌توانند تا پایان مرداد ماه با شماره 2358111 پیش شماره 0711 تماس بگیرند یا به صورت حضوری به اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس، واحد فرق و مذاهب مراجعه کنند./919/ت303/ب4

ارسال نظرات