۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۲۱۵۸۲۰
رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد:

حجاب بستر رشد انسان در جامعه را فراهم می کند

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد رعایت حجاب و عفاف ضامن سلامت اخلاقی جامعه خواند و گفت: حجاب بستر رشد انسان در جامعه را فراهم می کند.
حجاب و عفاف

حجت الاسلام فرزاد منصوری، رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در رابطه با ضرورت حفظ حجاب و عفاف در جامعه، بیان داشت: مقوله بد حجابی امروز در جامعه به یک معضل تبدیل شده است.

وی با بیان این که عفاف و حجاب محدود به حوزه بانوان نبوده و این مسأله زنان و مردان را در بر می‌گیرد، افزود: باید فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، امر به معروف و نهی از منکر، فعالیت‌های انتظامی و قضایی در دو حوزه زنان و مردان مورد توجه قرار گیرد.

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد با پراهمیت شمردن موضوع عفاف و حجاب، ابراز داشت: حجاب و عفاف دستور دینی و از مسائل مهم و کلیدی جامعه است که نه تنها برای فرد ارزش می‌ آفریند، بلکه می تواند خانواده و اجتماع را تحت تأثیر قرار دهد.

حجت الاسلام منصوری در ادامه حجاب و پوشش اسلامی را از اوامر انسان ساز الهی بیان کرد و اظهار داشت: حجاب و عفاف بنیان خانواده را تحکیم می بخشد و بستر را برای رشد فرد و جامعه به وجود می آورد.

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد با بیان این که حجاب نقشی کلیدی در حفظ سلامت اخلاقی جامعه دارد، بیان داشت: رعایت عفاف و حجاب در خانواده زمینه را برای تربیت صحیح نسل آینده فراهم می کند.

وی با اشاره به این که معضل بدحجابی تنها برای افراد بد‌حجاب مشکل زا نیست، یادآور شد: آسیب‌هایی که از بد‌حجابی ناشی می‌شود همه اعضای جامعه را در بر می‌گیرد.

حجت الاسلام منصوری در ادامه با اشاره به نقش نهادهای فرهنگی در راستای ترویج و تبیین فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه به ویژه بین نسل جوان، نقش سازمان تبلیغات اسلامی را در این زمینه مهم دانست.

وی افزود: در این راستا دوره های آموزشی حجاب و عفاف ویژه بانوان شاغل نیروی انتظامی شهرستان خرم آباد به همت سازمان تبلیغات اسلامی خرم آباد برگزار می شود.

حجت الاسلام منصوری تصریح کرد: در این دوره آموزشی به بیان مسائل مربوط به حجاب و عفاف، آسیب های مربوط به عدم رعایت حجاب و عفاف در جامعه و چگونگی برخورد با خاطیان این دو مقوله پرداخته می شود.

گفتنی است، سخنران این دوره آموزشی حجت الاسلام فرزاد منصوری، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد است./9459/ت302/ب2

ارسال نظرات