۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۱۵۸۶۵

ضوابط و شرایط ‌نام‌نویسی امتحانات تابستانی حوزه اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ ضوابط و شرایط ‌نام‌نویسی امتحانات شهریورماه سال تحصیلی 93-92، طلاب سطح عالی حوزه علمیه استان قم اعلام شد.
آزمون طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، معاونت آموزش حوزه علمیه استان قم، ضوابط و شرایط ثبت‌نام امتحانات شهریور ماه، سال تحصیلی 93-92، طلاب سطح عالی حوزه علمیه قم را اعلام کرد.

 

براساس این گزارش، تمامی طلاب دارای کد محل تحصیل 529 و 530 اعم از آزاد، مراکزحوزوی و مؤسسات و غیره لازم است جهت ثبت نام دروس فقه، اصول و فلسفه و سایر دروس از طریق سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه به آدرس:www.howzeh-qom.com و یا سایت مدیریت حوزه علمیه استان قم به آدرس www.hozehqom.com اقدام کنند.

 

این گزارش حاکی است، طلاب سطوح عالی مدرسه علمیه جانبازان، سفیران هدایت قم و مراکز فقهی امام محمد باقر (ع)، ائمه اطهار(ع) ، عسکریین و امام حسن عسکری (ع)جهت ثبت نام تنها باید از طریق مدرسه محل تحصیل خود اقدام کنند.

 

این گزارش می افزاید، طلاب واجد شرایط شرکت در امتحان تبصره ماده 10، لازم است جهت ثبت نام در امتحان، شخصا تا 30 مرداد ماه به زیر زمین جنب ساختمان اداری دارالشفاء واحد حضور و غیاب مراجعه کنند.

 

طلابی که در آموزش غیرحضوری شرکت کرده اند، مجاز به ثبت نام در این امتحانات نمی‌باشند و درصورت عدم فعال بودن پرونده آموزش غیر حضوری، پس از انصراف و تسویه حساب می توانند ثبت نام کنند.

 

زمان ثبت‌نام از 20 تا 30 مرداد ماه اعلام شده است، بنابراین داوطلبان باید نسبت به ثبت‌نام خود در مهلت تعیین شده در اسرع وقت اقدام کنند و چنانچه قصد انصراف یا اصلاح داشته، حداکثر تا 30 مرداد ماه فرصت دارند به پایگاه اینترنتی معاونت آموزش حوزه مراجعه کنند.

 

همچنین طلاب جهت اطلاع از ثبت حضور و غیاب دروس فقه ، اصول و تفسیر پایه های 7 تا 10 از 5 شهریور ماه می توانند به پنل شخصی خود مراجعه کنند و درصورت عدم ثبت حضور و غیاب به زیر زمین جنب ساختمان اداری دارالشفاء ، واحد حضور و غیاب مراجعه نمایند.

 

افرادی که نمره قبولی در یکی از نیمسالهای دروس فقه و اصول و فلسفه را دارند، مجاز به ثبت نام مجدد نمی باشند و درصورت ثبت نام و شرکت در امتحانات به نمره آنان ترتیب اثر داده نمی شود.

 

افرادی که در مراحل قبلی امتحان در یکی از نیمسال‌های دروس فقه، اصول و فلسفه شرکت کرده اند، جهت اطلاع از وضعیت قبولی و عدم قبولی، به کارنامه مندرج در پنل شخصی خود در سایت معاونت آموزش مراجعه نمایند./917/ت302/س 

ارسال نظرات