۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۲۱۵۹۳۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان:

بیداری نسل جوان لازمه خنثی سازی نقشه های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی زنجان با بیان این که با اجرای برنامه های نو و انقلابی باید نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرد، گفت: انجام کارهای نو سبب اثرگذاری بیشتر است.
حجت الاسلام خدايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت ‌الاسلام اذن الله خدایی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی زنجان، صبح امروز در جلسه ستاد هفته دفاع مقدس با بیان اهمیت جهاد فی سبیل الله گفت: دفاع امر مقدسی است که خداوند در وجود همه مخلوقات خود قرار داده و در این میان در زمان اسلام هم اهل بیت (ع) همیشه مدافع اسلام بودند.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اهل بیت (ع) هیچ وقت برای شروع جنگ پیشتاز و شروع کننده نبودند و شروع کننده جنگ دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) بوده است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه دفاع از جمهوری اسلامی را وظیفه همگانی توصیف کرد و اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع از نظام، رسالت سنگینی بر دوش همگان است که در این میان باید بر امر مهم دفاع بیشتر توجه شود.

 

حجت‌الاسلام خدایی در ادامه به اجرای درست و شفاف برنامه های دفاع مقدس در زنجان اشاره و تصریح کرد: برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس باید جدید باشد و استان های دیگر تاکنون از آن استفاده نکرده باشند و در این راستا برای محقق شدن این برنامه ها، دستگاه های اجرایی استان باید همکاری لازم را داشته باشند.

 

وی در ادامه تاکید کرد: همانطور که در ماه مبارک رمضان در حسینیه اعظم زنجان جمع خوانی قرآن کریم برگزار شد برای نمونه در هفته دفاع مقدس هم در حسینیه اعظم زنجان می توان سوره انفال را به صورت گروهی بازخوانی کرد چرا که انجام کارهای نو و جدید برای گرامی داشت این هفته سبب می‌شود اثر گذاری کار بیشتر شود.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه بصیرت جوانان نسبت به اقدامات دشمن را از ضروریات دانست و گفت: امروز که دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده است باید برگزاری چنین برنامه هایی در جامعه تقویت شود و نسل جوان از ایثار و رشادت‌های شهیدان باخبر شده و بصیرت لازم نسبت به توطئه های دشمن را در خود پرورش دهند.

 

حجت الاسلام خدایی در پایان با اشاره به اقدامات گروهک تروریستی داعش برای تخریب چهره اسلام واقعی در جهان تأکید کرد: با توجه به تلاش داعش و استکبار جهانی که با اسلام واقعی مشکل دارند باید برنامه های مذهبی و انقلابی در جامعه تقویت شود تا نقشه های شوم آنها در نطفه خنثی شود./949/پ202/ب4

ارسال نظرات