۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۱۵۹۶۹
از سوی حجت الاسلام والمسلمین قریشی؛

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی به عنوان رابط طرح های ریحانه النبی انتخاب شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی حجت الاسلام قهرمانی، مدیر حوزه های علمیه را به عنوان رابط آموزش و پرورش جهت پیگیری طرح های حجاب ریحالنه النبی تعیین کرد.
مرکز تحقيقات و طرح هاي کاربردي حجاب ريحانه النبي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید یحیی میرفتحی‌زاده، مسؤول طرح ملی حجاب ریحانة النبی مدارس به همراه حجت الاسلام عباسی، دبیر اجرایی این طرح در ارومیه، با حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی دیدار کردند.

 

 

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام سید یحیی میرفتحی‌زاده، که به عنوان نماینده ستاد مرکزی طرح حجاب ریحانه النبی در استان آذربایجان غربی نیز فعالیت دارد، گزارش کاملی از طرح‌ های اجرایی مرکز حجاب ریحانه النبی ارومیه و موانع و مشکلات فراروی این طرح ارائه داد.

 

حجت الاسلام فتحی‌زاده از آمادگی کامل برای اجرای طرح ملی حجاب ریحانة النبی مدارس برای هفتمین سال متوالی در استان خبر دادند و پشتیبانی مالی و معنوی نماینده ولی فقیه در استان را خواستار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی نیز ضمن تمجید از فعالیت‌های مفید این مجموعه، اعلام آمادگی برای پشتیبانی از این طرح کرد.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی همچنین حجت الاسلام قهرمانی، مدیر حوزه علمیه استان را به عنوان رابط اداره کل آموزش و پرورش تعیین کرد تا مرکز حجاب ریحانةالنبی با ایشان در تعامل باشند.

 

گفتنی است، مرکز حجاب ریحانه النبی(س) شعبه ارومیه در راستای ترویج عفاف و حجاب اولین بار در سال تحصیلی 88-87 در 8 آموزشگاه ابتدایی دخترانه این شهرستان فعالیت های آموزشی و اجرایی خود را با 2520 دانش آموز تحت پوشش آغاز کرد./936/د102/ب

ارسال نظرات