۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۲۱۶۰۲۵
امام جمعه خوی تأکید کرد:

توجه مضاعف مسؤولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه به ارتقاء معنویت نیروها

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خوی گفت: اگر احکام صادره از ناحیه رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری را مورد دقت قرار بدهیم خواهیم دید در همه آنها در کنار همه مسؤولیت‌های قانونی که به عهده نمایندگان رهبری در سپاه پاسداران بوده به ارتقاء معنویت نیروها تأکید مضاعف شده است.
امام جمعه خوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری، امام جمعه خوی عصر امروز در جلسه تودیع و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران شهرستان خوی که با حضور جمعی از مسؤولان شهر، اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیجیان و خانواده معظم شهدای خوی تشکیل شده بود، اظهار داشت: نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تاریخ سیاسی انقلاب بی بدیل بوده و به خاطر اهمیت این تشکیلات انقلابی رهبر کبیر انقلاب نخستین نماینده خود را در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نصب فرمودند.

 

وی در ادامه خطاب به روحانیان دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه پاسداران اظهار داشت: اگر احکام صادره از ناحیه رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری را مورد دقت قرار بدهیم خواهیم دید در همه آنها در کنار همه مسؤولیت‌های قانونی که به عهده نمایندگان رهبری در سپاه پاسداران بوده به ارتقاء معنویت نیروها تأکید مضاعف شده است .

  

رییس حوزه های علمیه خوی افزود: نقش سرنوشت ساز معنویت در تحولات جوامع بشری در حدی است که امروز مشکل اصلی جهان فقدان معنویت است اگر امروز شاهد هستیم که رژیم اشغالگر قدس مسلمانان غزه را قتل عام می کند و حتی به کودکان صغیر نیز رحم نمی کند ولی در عین حال حاکمان جهان و مجامع بین المللی یا سکوت کرده اند و یا از اسرائیل دفاع می کنند عامل اصلی آن فقدان معنویت است .

 

وی در ادامه اظهار داشت: با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب و با مرور زمان نسل اول انقلاب بازنشسته شده و از صحنه خارج می شوند بنابراین رسالت روحانیت به ویژه دفاتر نمایندگی ولی فقیه در نهادها و ارگان ها این است که فرهنگ انقلاب را به نسل های بعدی منتقل کنند.

  

خطیب جمعه خوی تأکید کرد: حوادث قبل از انقلاب و پس از آن، دوران دفاع مقدس و همه جریان ها و اتفاقات سیاسی پس از پیروزی برای نسل های بعدی به عنوان تاریخ مطرح است بنابراین انتقال صحیح این جریان ها به نسل های بعدی یک رسالت عظیم و سنگینی است .

 

حجت الاسلام شکوری در پایان سخنرانی از زحمات و تلاش های حجت الاسلام ستارزاده، مسؤول دفتر نمایندگی سابق قدردانی و برای حجت الاسلام رستمی، مسؤول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه خوی آرزوی موفقیت کرد./936/پ202/ب4

ارسال نظرات