۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۲۱۶۰۲۹
معاون تبلیغ و تهذیب حوزه آذربایجان غربی خبر داد؛

اعلام آمادگی 200 مبلغه برای تبلیغ در مدارس امین

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب آذربایجان غربی گفت: بیش از 200 نفز از خواهران مبلغه برای تبلیغ در مدارس امین اعلام آمادگی کرده اند که از این تعداد فقط 20 نفر پذیرش می شوند.
حجت الاسلام ارشاد، معاون تبليغ و تهذيب حوزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام حمید ارشاد، معاون تبلیغ و تهذیب آذربایجان غربی ساعاتی پیش در دیدار معاونان تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه شهرستان ها با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گزارشی از عملکرد چهار ماهه  ارائه کرد و گفت: بیش از نود مبلغ در استان آذربایجان غربی مشغول تبلیغ بلند مدت هستند.

 

وی با اشاره به فعالیت 8 مدرسه امین در آذربایجان غربی گفت: تعداد مدارس امین به 30 باب افزایش می یابد.
 
معاون تبلیغ و تهذیب آذربایجان غربی با بیان این که بیش از 200 نفز از خواهران مبلغه برای تبلیغ در مدارس امین اعلام آمادگی کرده اند، اظهار داشت: از میان 200 نفر 20 نفر پذیرش می شوند.
 
وی اضافه کرد: مبلغان افزون بر حضور در مدارس و پاسخگویی به شبهات دینی و سوالات شرعی دانش آموزان در مساجد نیز حضور یافته و نماز جماعت را به پا می دارند
 
حجت الاسلام ارشاد با اشاره به مشکل نبود خانه عالم در برخی از روستاها و مناطق، تصریح کرد: برای رفع مشکل منزل به زودی اقدامات لازم انجام می گیرد تا خانواده های مبلغان در آرامش خاطر زندگی کنند.
 
وی به بروز برخی مشکلات برای مبلغان در مناطق آسیب پذیر اشاره کرد و گفت: مناطق آسیب پذیر از سوی معاونت تبلیغ و تهذیب مورد شناسایی قرار می گیرد و تصمیمات مورد نیاز برای رفع مشکلات اتخاذ می شود.
 
معاون تبلیغ و تهذیب آذربایجان غربی از برگزاری طرح کوثر ویژه همسران و فرزندان مبلغان خبر داد.
 
وی اضافه کرد: این طرح با برگزاری کلاس های قرآن، احکام، تجوید و غیره ویژه فرزندان و همسران مبلغان است.
 
گفتنی است که این جلسه در دفتر نماینده ولی فقیه آذربایجان غربی برگزار شد./1301/پ203/ب4
ارسال نظرات