۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۲۱۶۰۸۶
در حمایت از مادران و کودکان غزه؛

اجتماع بزرگ مادران و کودکان خراسان جنوبی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که اسرائیل با کشتار کودکان و زنان به دنبال تضعیف محور مقاومت است، گفت:‌ مادران و کودکان خراسان جنوبی صبح جمعه اجتماع بزرگی را در حمایت از کودکان و ماداران بی گناه و بی دفاع غزه برگزار خواهند کرد.
کودکان غزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند حجت الاسلام مرتضی ابراهیم زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که حمایت از مردم مظلوم غزه به ویژه زنان و دختران رسالت هر انسانی در جهان است، گفت: اسرائیل با کشتار زنان و کودکان بی گناه در غزه افزون بر نسل کشی به دنبال تضعیف نیروهای مقاومت و جلب نظر مردم مناطق مختلف فلسطین اشغالی برای سازش با این غده شوم و سرطانی است.

 

وی با بیان این که از ابتدای تاریخ تاکنون جبهه حق و انسان های حق طلب که در مقابل ظلم و ستم مقاومت می کرده اند مهم ترین  مانع در سر راه ستمکاران برای رسیدن به خواسته های شومشان بوده اند، ادامه داد: یکی از مهم ترین راهکارهای غرب برای حفظ اسرائیل در منظقه و دوام سلطه گری این کشورها بر سایر کشورهای منظقه از بین بردن نیروهای مقاومت و بذر اندیشه ایستادگی در برابر ظلم در میان مسلمانان است که به همین دلیل اسرائیل قصد دارد با کشتار مردم غزه نیروی مقاومت را تضعیف کرده و بذر اندیشه های مقاومت را در میان مردم خاورمیانه بخشکاند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: اسرائیل با عدم پایبندی به آتش بس می خواهد تمامی جنایت های جنگی خود را در منطقه غزه به گردن مقاومت انداخته و به مردم فلسطین اشغالی بفهماند که اگر دست از مقاومت و حمایت از رزمندگان مقاومت بردارند و با اسرائیل سازش کنند خواهند توانست زندگی راحت و حتی مرفهی را داشته باشند.

 

حجت الاسلام ابراهیم زاده بهای سازش با اسرائیل را از دست دادن آزادگی و قدرت انتخاب برای مردم فلسطین عنوان کرد، گفت: اگر سایر کشورهای عربی دست از سازش بر اسرائیل بر می داشتند امروز افزون بر اتحاد مسلمانان منطقه خاورمیانه به بهشتی نوین برای گسترش و نهادینه کردن بذر اندیشه های اسلام ناب محمدی تبدیل می شد.

 

وی با اشاره به این که تنها گذاشتن زنان و کودکان غزه با فجایع جنگی اسرائیل بزرگترین خیانت به بشریت است، گفت: اگر مردم دنیا در برابر جنایت های اسرائیل سکوت کنند به زودی به سرنوشت ملت غزه دچار خواهند شد.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که زنان و مادارن خراسان جنوبی به همراه کودکان خود در روز جمعه مظلومیت حضرت علی اصغر و کودکان بی گناه غزه را به جهانیان نشان خواهند داد، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با همکاری جامعه ایمانی مشعر در روز جمعه اجتماع بزرگ زنان خراسان جنوبی را با کودکانشان برای حمایت از کودکان و زنان غزه به صورت هماهنگ با سراسر کشور برگزار خواهد کرد.

 

حجت الاسلام ابراهیم زاده تاکید کرد: مکان برگزاری اجتماعی زنان و کودکان خراسان جنوبی از طریق جراید و مطبوعات و رسانه های گروهی به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

 

وی ضمن قدردانی از فعالیت خبرنگاران در انعکاس به موقع اخبار از خبرنگاران خراسان جنوبی خواست اخبار مربوط به اجتماع زنان و کودکان خراسان جنوبی در حمایت از زنان و کودکان غزه را همچون گذشته به خوبی منعکس کنند تا جهانیان با مظلومیت مردم بی دفاع غزه آشنا شده و حرکتی هماهنگ در سطح دنیا برای دفاع از این مردم انجام شود. /968/پ202/ب4

ارسال نظرات