۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۲۱۶۳۰۱
آیت‌الله خاتمی:

تفکر بسیجی در همه ارکان جامعه گسترش یابد

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری بر گسترش تفکر بسیجی در همه ارکان جامعه تاکید کرد.
آيت الله خاتمي

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، آیت‌الله سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در آستانه برگزاری بزرگ‌ترین گردهمایی استادان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی کشور در مشهد در گفت‌وگویی کوتاه اظهارکرد: با گسترش تفکر بسیجی، اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی که مورد نظر رهبر معظم انقلاب بوده است در مسیر شایسته‌ای قرار می‌گیرد.

 

وی تاکید کرد: بسیج اساتید و فعالیت‌های این گروه از جامعه علمی کشور، نقش بسیار مهمی در گسترش تفکر بسیجی در بدنه نظام اسلامی دارد.

 

 عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: آنچه که مهم است این است که بسیج یک نهاد نیست بلکه یک تفکر است و ما انتظار داریم اساتید بسیجی عطر تفکر بسیجی را در بدنه نظام اسلامی جاری  کنند.

 

وی همچنین با اشاره به تحولات اخیر جهان اسلام اظهارکرد: بزرگترین خطر برای صلح جهانی رژیم صهیونیستی است.

 

آیت‌الله خاتمی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی رژیمی است که 400 کلاهک اتمی دارد و سازمان بین‌المللی انرژی اتمی هم هیچ اشرافی بر آن ندارد و این رژیم مورد حمایت استکبار جهانی نیز هست.

 

گفتنی است پانزدهمین اجلاس سالانه اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور، باشعار؛ «نسبت فرهنگ و اقتصاد در تمدن نوین اسلامی»، روزهای سوم تا پنجم شهریور ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود. /9312/د102/ب4

ارسال نظرات