۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۲۱۶۳۵۰
سردار نقدی:

فرهنگ مقاومت مردم فلسطین برگرفته از انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وقایع و جنایات صورت گرفته در غزه، تصریح کرد: فرهنگ مقاومت مردم فلسطین برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است که توانستند ایستادگی و مقاومت ارزنده ای داشته باشند.
سردار نقدي، رييس بسيج مستضعفين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابلسر، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، امروز در جمع بسیجیان بابلسر با بیان این که خداوند بسیاری از مواهب طبیعی را در این منطقه فراهم ساخته تا مردم از آن بهره مند شوند، گفت: دشمن تلاش می کند این فضاها را به فضایی تبدیل کند که انسان های ناشکر در آن بار بیایند.


وی با اشاره به نام گذاری سال  93 از سوی مقام معظم رهبری که به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری شده است، بیان داشت: فرهنگ و اقتصاد دو جبهه ای است که بسیج جنگی سنگین در آن خواهد داشت.


سردار نقدی با تاکید بر این که بسیج با عزم ملی یکسان است، خاطرنشان کرد: عزم ملی به معنای آن بوده که همه مردم کشور بخواهند کاری را انجام دهند که فرمان کار دست شما مردم است.


وی با بیان این که باید عزم ارزنده ای مبنی بر عدم استفاده مردم از کالاهای خارجی در کشور وجود داشته باشد، گفت: اگر فرهنگ سازی کنیم تا مردم ایران کالاهای خارجی را خریداری نکنند هیچ بیکاری در کشور نخواهد ماند و مشکلات موجود در این عرصه برطرف خواهد شد.


رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وقایع و جنایات صورت گرفته در غزه، تصریح کرد: فرهنگ مقاومت مردم فلسطین برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است که توانستند ایستادگی و مقاومت ارزنده ای داشته باشند.


وی، ادامه داد: سی سال است که آمریکا و رژیم صهیونیستی پشت در فلسطین می کوبند ولی همان جا مانده اند و نتوانستند کاری را از پیش ببرند.


سردار نقدی  با بیان این که امروز رژیم صهیونیستی جرأت نگاه چپ به لبنان را ندارد، گفت: آمریکا و اسرائیلی که نتوانستند غزه ای را که به اندازه بابلسر ما است به زانو در بیاورند، نمی توانند تهدیدی برای ایران باشند.


رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که ایمان به عنوان عامل اصلی پیروزی فلسطین و لبنان برابر رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی بوده است، تاکید کرد: دشمن در تلاش است تا با تهاجم فرهنگی و به واسطه ماهواره، عامل اصلی این صلابت را که ایمان و اعتقاد دینی است از بین ببرد که همگان باید مراقب و هوشیار باشند.

 

 وی در پایان خطاب به بسیجیان، افزود: بسیجیان سنگربانان مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که باید برای پیشبرد اهداف گرانقدر آن تلاش کرده و رهنمودهای گرانقدر رهبر معظم انقلاب را سرلوحه امور خود قرار دهند./950/پ202/ب

ارسال نظرات