۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۲۱۶۳۹۴
آیت الله علما:

حفظ و حراست از دین در گرو ولایت مداری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه گفت: حفظ دین اسلام و عزت و عظمت آن تنها با ولایت مداری است که انجام می‌شود.
آيت الله علما

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه روز چهارشنبه در نشست ستاد غدیر افزود: ولایت نعمت بسیار ارزشمندی است که خداوند به مسلمانان هدیه فرموده چراکه ولایت است که دین اسلام را پس از حضرت رسول(ص) نگه‌داشته است.

 

آیت‌الله علما  اظهار داشت: هیچ مکتبی در دنیا به‌اندازه دین مبین اسلام و تشیع اصول و مطلب تربیتی ندارد و این مسأله است که مسلمانان را متمایز می‌کند.

 

امام‌جمعه کرمانشاه گفت: بسیاری از این نعمت‌ها در دین اسلام وجود دارد و بایستی از این برکات به‌خوبی استفاده کرد و آن‌ها را حفاظت کرد چراکه دشمنان اسلام از این قدرت و پویایی اسلام کینه و بغض دارند و از هر ابزاری برای تخریب دین ما استفاده می‌کنند.

 

آیت‌الله علما بیان کرد: همین گروه تروریستی داعش یک سلاح متحرک و ارتش دشمنان محسوب می‌شود و برای تخریب اسلام و از بین بردن تصویر زیبایی‌های اسلام ازنظر جهانیان به وجود آمده است.

 

نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه از همه نهادها به ویژه شهرداری و شورای شهر خواست که برای برگزاری آیین‌های ستاد غدیر ازجمله دهه امامت و ولایت از غدیر تا قربان این ستاد را یاری کنند.

 

بهروز همتی، دبیر اجرایی ستاد غدیر کرمانشاه نیز بابیان این  که برای دهه امامت و ولایت برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته‌شده است، گفت: چهارمین همایش ملی غدیر پژوهی و دومین همایش ملی نجات بخشی و آینده جهان در دهه اول اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

 

همتی افزود: مهلت ارسال مقاله به این همایش تا 25 دی‌ماه امسال است که در محورهای غدیر و بصیرت، جلوه‌های غدیر در هنر و ادبیات، غدیر و مهدویت و غدیر در گستره تاریخ برگزار خواهد شد./998/د102/ب1

ارسال نظرات