۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۲۱۶۴۲۰
مدیرحوزه های علمیه ‌کاشان:

تجهیز مقاومت به نیروی هوایی ضروری است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه منطقه کاشان گفت: یکی از راهکارهای تسلیح کرانه باختری و دیگر مناطق فلسطین افتتاح حساب های جامع مالی در کشورهای اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمين محمد نظري مدير حوزه هاي علميه کاشان

حجت الاسلام رضا محمدنظری مدیرحوزه های علمیه منطقه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری رسا درکاشان، بر لزوم تقبیح عملکرد ذلیلانه روسای کشور های اسلامی و خوش خدمتی آنان به آمریکا و اسرائیل تأکید کرد و گفت: عملکرد روسای کشورهای اسلامی در قبال کشورهای اسلامی را با هدف تقویت بیداری امت اسلامی باید به دنیا معرفی کرد.     

 

وی همچنین بر پیگیری قضایی جنایات اسرائیل در دادگاه های بین المللی و عمومی از سوی یک تشکیلات مردم نهاد تأکید کرد و گفت: در این زمینه جمهوری اسلامی آن طور که باید و شاید وارد میدان نشده است. 

 

حجت الاسلام محمدنظری همچنین تجهیز مقاومت به نیروی هوایی را ضروری خواند و گفت: برای بدست آوردن پیروزی بزرگ، مقاومت نیازمند داشتن نیروی هوایی مجهز است.

 

وی در ادامه کوتاه کردن دست گروه های سازشکار داخلی فلسطینی و منزوی کردن آنها را در تداوم پیروزی های مقاومت حائز اهمیت دانست و افزود: تقویت نهاد رهبری حزب الله و برنامه های مجاهد بزرگوار سید حسن نصرالله با هدف تسلیح روحی و جسمی مقاومت در کنار تجهیز نظامی مقاومت می تواند در پیروزی های مقاومت نقش آفرین باشد.  

 

مدیرحوزه های علمیه منطقه کاشان مبارزه همه جانبه با گروه‌های تکفیری به ویژه مبارزه اعتقادی با آنها و خلع سلاح و برملا کردن افکار تند و افراطی آنها را شرط پیروزی در جهان اسلام اعلام کرد.  

 

به گفته وی گروه های تکفیری مهم‌ترین خطر و عامل کشتار و اختلاف در جهان اسلام هستند و در حال حاضر نیز نقش نه تنها ستون سوم بلکه نقش ستون اول دشمن را بازی می کنند.

 

حجت الاسلام محمدنظری تأکیدکرد: مبارزه همه جانبه با گروه‌های تکفیری که بلای جان بشریت هستند و منحصر به کشورهای اسلامی نیست باید از ناحیه تمام کشورهای اسلامی و غیر اسلامی و حتی کشورهایی که آنها را تجهیز کردند انجام شود تا این معضل به صورت جهانی حل و فصل شود./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات