۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۲۱۶۴۵۹
نماینده ولی فقیه در یزد:

راه حل مشکلات اقتصادی درون کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در یزد با اشاره به مسائل اقتصادی گفت:اگر ما به خارجی‌ها برای رفع مشکلات اقتصادی خود نگاه کنیم، به نتیجه‌ای نخواهیم رسید، به همین دلیل دولت باید به راه‌های درونی نگاه کند و از آنها برای رفع مشکلات اقتصادی کمک بگیرد.
حجت الاسلام والمسلمين ناصري امام جمعه يزد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مسجد ملااسماعیل این شهر برگزار شد با اشاره به مسئله امر به معروف و نهی از منکر که از فرائض دینی و مورد تاکید بزرگان دین و نظام جمهوری اسلامی است گفت: این که سالهاست اصل 89قانون اساسی که مربوط به این موضوع است مسکوت مانده و خاک می خورد و کسی به فکر اجرای آن نیست مایه تاسف است.


آیت الله ناصری با اشاره به فساد و بدحجابی امروز در جامعه گفت: ما از مسئولان می‌خواهیم که آیین نامه‌ها را بررسی کرده و سازمان و ستاد در این زمینه برپا کنند زیرا هرچه پیش می‌ رویم، مظاهر فساد و فحشا در جامعه گسترده تر و نیاز ما به چنین سازمانی بیشتر می شود.


نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به جریانات عراق یادآور شد: عراقی ها حواسشان جمع باشد تا آمریکاییها که خود این همه فتنه ها را ایجاد کرده اند در امور داخلی این کشور دخالت نکنند.

 

آیت الله ناصری ادامه داد: البته معتقدم این فتنه ها صهیونیستی است و برخی از این داعشی ها اسرائیلی بوده و در تلاشند از نیل تا فرات را محقق کنند.

 

وی تاکید کرد:صهیونیست‌ها داعشی‌ها را جلو انداخته‌اند تا در سرزمین‌های اسلامی رخنه کنند، بنابر این مردم عراق و بویژه شیعیان هوشیار باشند و با اتحاد و حرکتی جهادی هرچه زودتر این تروریست ها را از کشورشان اخراج کنند.


آیت الله ناصری خاطرنشان کرد: خوشبختانه در کشور ما به خاطر وجود مقام معظم رهبری، آرامش و امنیت وجود دارد، اما ما نیز باید از اختلافات بپرهیزیم.

 

امام جمعه یزد به مقاومت فلسطینیان نیز اشاره کرد و گفت: مردم غزه با اطاعت از رهبر انقلاب و حفظ وحدت و مقاومت در برابر صهیونیست ها و خالی نکردن صحنه به همه نشان دادند پیروزی دست یافتنی است.

 

آیت الله ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل اقتصادی کشور اظهار داشت: باید فرهنگ اقتصاد مقاومتی در کشور باب شود و مسئولان و دولتمردان در برابر مشکلات اقتصادی و حل آن، جهادی عمل کنند.

 

وی تصریح کرد: اگر ما به خارجی‌ها برای رفع مشکلات اقتصادی خود نگاه کنیم، به نتیجه‌ای نخواهیم رسید، به همین دلیل دولت باید به راه‌های درونی نگاه کند و از آنها برای رفع مشکلات اقتصادی کمک بگیرد.

 

خطیب جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 26 مرداد گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: مقاومت این عزیزان خیرات و برکات زیادی برای نظام به ارمغان آورد و در عین حال خیلی سختی ها را به دشمن تحمیل کرد./1328/201/ع

ارسال نظرات