۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۲۱۶۴۷۷
امام جمعه کرمانشاه:

جنگ غزه برای رژیم صهیونیستی خفت و خواری به همراه داشت

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: جنگ نابرابری که رژیم صهیونیستی در غزه به راه انداخت، چیزی جز خفت و خواری برای آنها و متحدانش به همراه نداشت.
آيت الله علما

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله  مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به جنگ یک ماهه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و غزه گفت: در این جنگ نابرابر صهیونیست‌ها با تجهیز تمام امکاناتشان به قتل و کشتار و تخریب خانه های مردم ساکن در نوار غزه پرداختند تا بار دیگر خوی درندگی خود را به جهانیان نشان دهند.

 

آیت‌الله علما اظهار داشت افزود: از یک سو رژیم صهیونیستی دست به یکی از فجیع ترین جنایات های چند دهه گذشته زد و از سوی دیگر مدعیان حقوق بشر به جای انجام اقدامات جدی برای توقف این کشتارها یا حمایت کردند و یا راه سکوت را در پیش گرفتند تا رژیم غاصب اسراییل راحت تر بتواند به جنایات های خود ادامه دهد.

 

وی  بیان کرد: با تمام این اوضاع و احوال، شاهد مقاومت جانانه مردم غزه و حماس در مقابل حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی بودیم تا آن ها و حامیانشان که شیوخ عرب نیز در میانشان وجود دارد، بفهمند مسلمانان فلسطین هرگز سر تسلیم فرود نمی آورند.

 

آیت‌الله علمابا بیان این که پیروز نهایی این جنگ نابرابر مردم غزه هستند، تصریح کرد: تنها دستاورد تجاوز رژیم صهیونیستی و حامیانش به غزه سرافکندگی و ذلت و خواری بود و در باتلاقی که خودشان ایجاد کرده اند، گرفتار شدند.

 

خطیب جمعه کرمانشاه در بخش دیگر از سخنانش به حوادث رخ داده در عراق اشاره کرد و گفت: گروه‌های تروریستی که به این کشور نفوذ کرده اند با اقدامات وحشیانه خود و کشتار و قتل عام گروهی مردم به دنبال ایجاد رعب و وحشت و ناامنی در منطقه هستند اما به یاری خداوند آن ها نیز بساطشان برچیده خواهد شد.

 

آیت‌الله علما، گروه‌های تروریستی نظیر القاعده و داعش را دست‌پرورده آمریکا دانست و گفت: این کشور با تجهیز و حمایت از این گروه‌ها به دنبال برهم زدن اتحاد میان مسلمانان و به جان هم انداختن کشورهای اسلامی هستند.

 

وی در ادامه با اشاره به 26 مرداد، سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، گفت: این عزیزان پس از تحمل سال‌ها رنج و مشقت و تحمل سخت­ترین فشارهای رژیم بعثی، با افتخار و از طریق مرزهای کرمانشاه به میهن بازگشتند و مورد استقبال باشکوه مردم و هم استانی‌ها قرار گرفتند.

 

امام جمعه کرمانشاه به کودتای 28 مردادماه 1332 اشاره کرد و گفت: در این کودتای مشترک بار دیگر حکومت دیکتاتوری در ایران حاکم شد و در نتیجه آن بیگانگان همه نوع دخالتی در امور داخلی کشورمان انجام می‌دادند.

 

مردم مؤمن کرمانشاه پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و غزه، راهپیمایی کردند./998/د102/ب4

ارسال نظرات