۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۲۱۶۵۱۰
معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری:

شخصیت بخشی به جوانان سبب جذب آنان به دین می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به این که روحانی باید با مردم رفیق و صمیمی شود، گفت: اگر می خواهیم جوانان را به دین جذب کنیم باید به آنها شخصیت دهیم.
حجت الاسلام والمسلمين احمد مروي، معاون ارتباطات حوزوي دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی، معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، ظهر امروز، در جمع روحانیان مستقر استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به این که روحانی باید با مردم رفیق و صمیمی شود، گفت: بهترین و موفق ترین روش تبلیغ، تبلیغ چهره به چهره است که باید این روش فراگیر شود.
 
وی با بیان این که پیغمبر طبیب دوار بود، افزود: اگر ما جانشین پیامبر در مسأله تبلیغ هستیم، باید ما هم طبیب دوار باشیم و برویم سراغ مردم و آن ها را جذب کنیم.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین مروی با بیان این که اعتماد مردم به روحانیت کم نشده است و مردم روحانیت را دوست دارند، تصریح کرد: ایجاد این علاقه به رفتار ما بستگی دارد و روحانی باید با مردم تعامل داشته باشد.
 
معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، شخصیت دادن به جوان ها را عامل جذب آنان بر شمرد و اظهار داشت: اگر درست تعامل کنیم عموم طبقات مردم به روحانیت عشق می ورزند.
 
این مقام مسؤول با اشاره به تبلیغ مبلغان در ورزشگاه ها و پارک ها گفت: روحانی باید با اقشار گوناگون جامعه ارتباط برقرار کند تا بتواند در عرصه تبلیغ و جذب افراد موفق عمل کند.
 
وی با بیان این که تأمین معاش روحانی نباید دولتی باشد، گفت: معیشت روحانی را از گذشته مردم تأمین کرده اند و این مسأله را باید فرهنگ سازی کرد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین مروی در این دیدار با بیان خاطراتی به سیره زندگانی و تبلیغی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد.
 
در ادامه این نشست نیز حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی، مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با ارائه گزارشی درباره وضعیت تبلیغی این استان گفت: طرح استقرار یک صد مبلغ در نقاط محروم و فاقد روحانی در صورت تأمین اعتبار در استان اجرایی می‌شود./9457/پ203/ب2
ارسال نظرات