۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۲۱۶۵۸۱
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

مسلمانان برای از بین بردن داعش متحد شوند

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله نعیم آبادی، گفت: امروز منطقه خاورمیانه و سرزمین‌های اسلامی اسیر خیانت‌های عده‌ای است که بواسطه نادانی و عداوت کمر به کشتار مسلمانان بسته‌اند و وظیفه همه ملت‌های مسلمان این است که برای پاک کردن این لکه ننگ با هم متحد شوند.
آيت الله غلامعلي نعيم آبادي، نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان تشييع پيکر آيت الله محقق دامغاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ظهر امروز در مراسم گرامیداشت چهلمین روز درگذشت عالم جلیل‌القدر مرحوم آیت الله محمود محقق دامغانی که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسؤولان در حسینیه سیدالشهدا(ع) شهر کلاته رودبار از توابع شهرستان دامغان برگزار شد با بزرگداشت یاد و خاطره این عالم ربانی و استاد برجسته حوزه علمیه، وقف عمر در راه خدمت به مردم را از بارزترین ویژگی‌های وی برشمرد.

 

امام جمعه بندر عباس تصریح کرد: روحانیان بزرگی همچون آیت الله محقق دامغانی همواره منشأ اثرات خیر بسیاری برای جامعه دینی و اسلامی بوده‌اند و امروز آنچه به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داریم ماحصل حرکت آگاهانه و شجاعانه روحانی شجاع همچون امام خمینی(ره) و حمایت مردم ولایتمدار و معتقد به ارزش‌های اسلامی است.

 

داعش لکه ننگی برای امت اسلام است

 

آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با پرداختن به موضوع تحولات منطقه و به‌ویژه جنایات گروه مفسد داعش در سرزمین‌های اسلامی و به ویژه در عراق گفت: امروز منطقه خاورمیانه و سرزمین‌های اسلامی اسیر خیانت‌های عده‌ای است که بواسطه نادانی و عداوت کمر به کشتار مسلمانان بسته‌اند و وظیفه همه ملت‌های مسلمان این است که برای پاک کردن این لکه ننگ با هم متحد شوند.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اضافه کرد: تنها همدلی و اتحاد مسلمانان شیعه و سنی است که می‌تواند گروه داعش و همراهان و حامیان غربی و عربی‌اش را در رسیدن به اهداف شومشان ناامید و ناکام کند زیرا غفلت مسلمانان در مقابل این تکفیری‌ها و اعمال غیر اسلامی آنان خسارات جبران ناپذیری را به بدنه امت اسلام وارد خواهد کرد.

 

وی با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه خاطرنشان کرد: دفاع از مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه و فلسطین وظیفه همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است و ما لحظه ای نباید نسبت به جنایات این رژیم کودک کش بی تفاوت باشیم بلکه باید با وحدت نیروی همه مسلمانان را برای نابودی این غده سرطانی بکار بندیم.

 

امام جمعه بندر عباس با شرم‌آور خواندن سکوت مجامع بین المللی و کشورهای مدعی حقوق بشر و گاه حمایت آنان از جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه و گروه داعش در سوریه و عراق و به خاک و خون کشیدن مردان و زنان و کودکان بی‌گناه افزود: کسانی که برای سقوط یک هواپیما و حتی مسائلی کوچک تر از آن بیانیه صادر می‌کنند چگونه چشم خود را بر روی کشتار هزاران انسان بسته‌اند؟/977/پ202/ب4

ارسال نظرات