۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۴
کد خبر: ۲۱۶۶۰۶

ویژه برنامه های شهادت امام صادق در حرم رضوی

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه های شهادت امام صادق(ع) در حرم رضوی از سوی رییس اداره تبلیغات و مناسبت های ویژه آستان قدس تشریح شد.
امام صادق

حجت الاسلام محمود روحانی نژاد، رییس اداره تبلیغات و مناسبت های ویژه حرم مطهر رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با بیان این مطلب گفت: مراسم ویژه ایام شهادت حضرت امام جعفرصادق(ع) با سخنرانی حجت الاسلام محمد وحیدی، عضو معاونت فرهنگی موسسه علمی، فرهنگی دارالحدیث برگزار می شود.

 

وی افزود: این مراسم همراه با مرثیه سرایی ذاکران اهل بیت(ع)، در روزهای 27 تا 29 و نیز جمعه سی و یکم مرداد از ساعت هشت شب در صحن جامع رضوی برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: برنامه «درس هایی از زندگانی امام جعفر صادق(ع)» نیز به مناسبت ایام شهادت این امام همام با سخنرانی حجت الاسلام جمالی شنبه تا چهارشنبه و جمعه ساعت20:30 در صحن جامع رضوی برگزار خواهد شد.

 

 

رییس اداره تبلیغات و مناسبت های ویژه حرم مطهر رضوی با بیان این که حجت الاسلام جرجانی در هفته جاری هر روز ساعت11:45  به بیان سیره امام جعفرصادق(ع) در شبستان گرم مسجد جامع گوهرشاد می پردازد، افزود: حجج اسلام شهامت و سیدرضا اکرمی نیز شنبه تاپنج شنبه ساعت 11:45 با موضوع «سبک زندگی در مکتب امام صادق(ع)» در رواق امام خمینی(ره) و حجت الاسلام حسین زاده نیز هر روز ساعت19:10 با موضوع «تربیت درمکتب امام صادق(ع)» در صحن جامع رضوی سخنرانی می کنند.

 

 

وی ادامه داد: روزهای شنبه تا جمعه، «اخلاق زندگی از منظر قرآن و حدیث» با سخنرانی حجت الاسلام دارینی ساعت18:30 در صحن انقلاب و «آداب زیارت ائمه معصومین(ع)» با سخنرانی حجت الاسلام انصاری ساعت 4:45 در شبستان گرم مسجد جامع گوهرشاد مورد بررسی قرار می گیرد.

 

 

حجت الاسلام روحانی نژاد خاطرنشان کرد: مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی(حفظه الله تعالی) نیز پنج شنبه ها پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در صحن جامع رضوی سخنرانی می کنند.

 

حجت الاسلام روحانی نژاد همچنین، تبیین «آداب زیارت ائمه معصومین (ع)» همه روزه ساعت4:15 صبح در رواق غدیر و سخنرانی ویژه خواهران هر روز ساعت 11:30 در رواق های دارالاجابه و دارالحکمه را از برنامه های روزانه حرم مطهر رضوی عنوان کرد./9312/ت303/ب5

ارسال نظرات