۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۲۱۶۶۵۷
استاد حوزه علمیه آمل:

آزادگان نماد استقامت و ایستادگی ملت ایران هستند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که اهتمام ارزنده ای باید در راستای تجلیل و تکریم از آزادگان سرافراز میهن اسلامی وجود داشته باشد، گفت: آزادگان سند ماندگار هشت سال دفاع مقدس و نماد استقامت و ایستادگی کشور در صحنه‌های سخت هستند.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه علمیه آمل امروز در دیدار با آزادگان شهرستان آمل، گفت:26 مرداد سالروز ورود افتخارآمیز این عزیزان به آغوش ملت است و همواره عطر وجود سرداران ایثار و فداکاری در جای جای سرزمین پهناور ایران اسلامی می‌پیچد و هیچ زمانی یاد و خاطره آزادگان از ذهن ملت پاک نخواهد شد.

 

وی، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر بالندگی خود ایام افتخارآمیزی را پشت سر گذاشته که یکی از این ایام بازگشت سرافرازانه و مقتدرانه آزادگان عزیز به کشور اسلامی ایران بوده است.

 

امام جمعه دابو ودشت سر، خاطرنشان کرد: آزادگان با استقامت و پایداری بی‌نظیر در قلب دشمن بعثی به جهانیان ثابت کردند که ملت مقاوم ایران اسلامی هرگز در برابر استکبار و استعمار تسلیم نخواهد شد و هیچ زمانی از آرمان‌های خود دست برنمی‌دارند.

 

حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر این که آزادگان متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند، ادامه داد: آزادگان همواره مانند خونی تازه و حیات‌بخش در همه ارکان این کشور و ملت جاری هستند چرا که پیام و سیره آن ها، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار بوده و در هر زمان و میدانی می‌توان از آن بهره جویی کرد.

 

وی با بیان این که آزادگان چندین سال از عمر خود را در سختی، شکنجه و اسارت سپری کردند، گفت: تجلیل  و تکریم از آزادگان درحقیقت تکریم ایستادگی، مقاومت و عزت ملت ایران است.

 

امام جمعه دابو ودشت سر با تاکید بر این که اهتمام ارزنده ای باید در راستای تجلیل و تکریم از آزادگان سرافراز به میهن اسلامی وجود داشته باشد، افزود: آزادگان سند ماندگار هشت سال دفاع مقدس و نماد استقامت و ایستادگی کشور در صحنه‌های سخت هستند.

 

وی یاد و خاطره سید و سرور آزادگان حجت‌الاسلام ابوترابی را گرامیداشت و گفت: مسؤولان نباید تجلیل و تکریم از آزادگان را مختص 26مرداد بدانند بلکه باید در سال این عزیزان را مورد تکریم و تجلیل قرار دهند.

 

استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که فرهنگ ایستادگی و مقاومت امروز در میان آحاد ملت ایران وجود دارد، تصریح کرد: ملت ایران همواره در برابر توطئه ها و فتنه های دشمنان قسم خورده نظام اسلامی توانستند با قدرت ایمان و بصیرت ایستادگی کنند.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که تلاش های دشمنان برای تحقق نقشه های شوم خود در ایران اسلامی هیچ فایده ای نداشته است و آنان نمی توانند کاری از پیش ببرند، گفت: حضور در صحنه، وحدت و پیروی از رهنمودهای گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره به عنوان دژی مستحکم در برابر نقشه های ایادی استکباری است.

 

استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که پیروی از ولایت ضامن سعادت و تعالی ایران اسلامی است، بیان داشت: بهره گیری از رهنمودها و تدابیر گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی می تواند همواره ایران اسلامی را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهد./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات