۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۲۱۶۶۶۶
استاد حوزه علمیه مازندران:

ترویج وحدت اسلامی تنها راه مقابله با اهداف استکباری دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه با تاکید براین که امت اسلامی باید دستان شیطانی دشمنان را از سرزمین های اسلامی قطع کنند، افزود: وحدت و برادری تنها راه پیروزی مسلمانان جهان در برابر کفر و ظلم بیگانگان است.
وحدت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در جمع فعالان فرهنگی این شهرستان با اشاره به تعطیلی دفاتر شبکه های ماهواره ای تفرقه افکن تاز سوی وزارت اطلاعات، گفت: مقام معظم رهبری در اجتماعات مختلف از جمله در جمع کارگزاران حج فرمودند که دشمنان اسلام خوب فهمیدند که اگر در مذاهب دنیای اسلام گریبان یکدیگر را بگیرند و کشمکش داشته باشند استکبار جهانی و صهیونیست نفس راحتی خواهند کشید.


وی، افزود: از طرفی گروه های تکفیری با راه انداختن این که نه تنها شیعه را تکفیر کنند بلکه بسیاری از اهل سنت را هم تکفیر کنند و از طرفی یک عده مزدور را به راه انداخته که برای این آتش هیزم و بنزینی باشند  و از طرفی وسائل ارتباط جمعی و رسانه و ماهواره را در اختیار  آن ها می گذارند.

 

امام جمعه چمستان، تصریح کرد: آن تشیعی که از لندن و آمریکا بخواهد برای دنیا پخش شود آن تشیع به درد شیعه نمی خورد.

 

حجت الاسلام جباری با اشاره به ایت که رهبران دینی تشیع و به ویژه در عصر حاضر امام خمینی(ره) همواره بر حفظ وحدت و همدلی امت اسلامی تأکید داشته و دارند، خاطرنشان کرد: متأسفانه عده ای تنها به دنبال ایجاد شکاف و درگیری میان امت اسلامی هستند و با اقدام خود تنها دشمنان را شاد می کنند.

 

وی ادامه داد: پس از تاکید مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید در مورد ضرورت حفظ وحدت اسلامی و دوری از تفرقه و حفظ حرمت مقدسات اسلامی، وزارت اطلاعات با اقدام بسیار خوب و موفق، این شبکه های تفرقه افکن را شناسایی و دفاتر آنها را تعطیل کردند که اقدام بسیار موثری بوده که قابل تقدیر است.

 

استاد حوزه علمیه آمل با تأکید براین که امت اسلامی باید دستان شیطانی دشمنان را از سرزمین های اسلامی قطع کنند، افزود: وحدت و برادری تنها راه پیروزی مسلمانان جهان در برابر کفر و ظلم بیگانگان است.


حجت الاسلام جباری با اشاره به این که دشمنان شیعه و سنی نمی شناسند، بیان داشت: حمایت از گروه های تکفیری و سلفی از سوی دشمنان اسلام ناب با هدف خدشه دار کردن وحدت میان امت اسلامی دنبال می شود که مسلمانان باید هوشیار باشند تا در دام دشمنان گرفتار نشوند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 26 مرداد سالروز آزادی آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، گفت:  این روز از روزهای مهم تاریخ انقلاب بوده و  آزادگانی که در راه حفظ و حراست از کیان نظام مقدس اسلامی در میدان های مختلف حق علیه باطل شجاعانه افتخار آفریدند و تاج افتخار کشور بودند.


امام جمعه چمستان، ادامه داد: آزادگان در دوران بسیار سخت اسارت، با الهام از رهنودهای پیر جماران و هدایت های مدیرانه مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر ابوترابی با تحمل شکنجه های روحی و جسمی، معنای صبر و شجاعت را به جهانیان تفهیم کردند.


حجت الاسلام جباری، تصریح کرد: آزادگان انسان های دلاوری بوده که جان خود را در راه اسلام و آرمان های خود فدا کردند و بعد از سال ها اسارت به میهن اسلامی ایران بازگشتند و بازگشتی غرور آفرین و همراه با افتخار  که در راه میهن اسلامی  فداکاری بسیار کردند.


وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در خصوص آزادگان، بیان داشت: اگر روزی اسرا برگشتند و من نبودم سلام مرا به آنها برسانید و بگویید خمینی در فکرتان بود و آزادگان آبروی این ملت را حفظ کردند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات