۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۲۱۶۸۶۲

دیدار خبرنگاران با فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری رسا ـ نشست صمیمی اعضای سازمان بسیج رسانه و جمعی از فعالان خبری آذربایجان شرقی با فرمانده سپاه عاشورای استان برگزار شد.
سردار غلام‌عسگر کريميان، فرمانده سپاه عاشوراي آذربايجان‌شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام‌عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی عصر امروز در نشست صمیمی با خبرنگاران استان با تأکید بر توجه به فرهنگ دفاع مقدس اظهار داشت: امام خمینی(ره) همواره بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس تاکید داشتند، رسانه‌ها و یادگاران آن دوران رسالتی خطیری در این عرصه بر عهده دارند.


وی با گرامیداشت یاد و خاطره ورود آزادگان به ایران با بیان این‌که محبت مردم نسبت به ایثارگران و آزادگان دوان دفاع مقدس آزادگان موتور محرکه نظام است، خاطرنشان کرد: ما آزاده ها خدمت گذاران مردم هستیم و فاصله گرفتن از مهر و محبت آنها بدترین لحظه هایی است که از عمر ما می گذرد.


کریمیان ادامه داد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران آزاده ها را مانند گنجینه ای عظیم می دانستند که نباید که به فراموشی سپرده شود، متأسفانه با گذشت هم اکنون بیش از نیمی پدران و مادران شهدا دار فانی را وداع گفته اند، آیا توانسته ایم از آن بزرگان خاطرات شهدا را اخذ کنیم.


فرمانده سپاه عاشورا در این نشست صمیمی که تحت الشعاع سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی قرار گرفته بود، به بیان خاطراتی از دوران اسارت خود در جنگ تحمیلی پرداخت و گفت: آزاده ها وفادارترین افراد نسبت به انقلاب اسلامی ایران هستند، چرا که از عزت و شرف مردم کشورمان دفاع کردند.


وی از خود گذشتگی را خصوصیت بارز همه رزمندگان دانست و گفت: آزادگان با ایثار، مجاهدت، شکیبایی، صبر و بردباری خود، مرد میدان کار و زار بودند، در این میان شهدای آزاده نیز مظلوم تر از سایر شهدا هستند، چون غریبانه در گوشه ای از زندان های رژیم بعثی به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.


بنابر این گزارش، در این نشست صمیمی از کتاب «نقش رسانه‌ها در مدیریت بحران» نوشته حمید محمدی رونمایی شد، همچنین سپاه عاشورا از تمامی خبرنگاران و اعضای بسیج رسانه استان به مناسبت روز خبرنگار تجلیل کرد./935/پ203/ب4

ارسال نظرات