۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۲۱۶۹۲۱

اعزام 100 نفر از مربیان قرآنی سیستان و بلوچستان به اردوی مشهد مقدس

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان، گفت: به منظور تجدید قوا و ایجاد انگیزه مضاعف در بین مربیان طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم این اردوی سیاحتی و زیارتی برگزار می شود.
اعزام 100 نفر از مربیان قرآنی سیستان و بلوچستان به اردوی مشهد مقدس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف وامور خیریه سیستان و بلوچستان، با اعلام این خبر گفت: طرح کشوری تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم از سال 1390 با هدف تربیت 45 هزار حافظ و قاری قرآن کریم در استان کار خود آغاز نموده است و تاکنون بیش از 26 هزار نفر در این طرح مشغول به حفظ قرآن کریم هستند و ثبت نام از متقاضیان و علاقه مندان در استان همچنان ادامه دارد.
وی، افزود: در این طرح بیش از 120 مربی متخصص با گواهینامه معتبر آموزش حفظ قرآن کریم ، اشتغال دارند و قرآن آموزان به صورت حضوری و نیمه حضوری از آموزش های این اساتید بهره می برند.
مدیرکل اوقاف سیستان وبلوچستان، عنوان کرد: به منظور ایجاد انگیزه مضاعف و تجدید قوا قرار است 100 نفر از این مربیان به یک اردوی پنج روزه زیارتی ، سیاحتی مشهد مقدس اعزام شوند.
حجت الاسلام اسماعیل تدینی، خاطر نشان کرد: هدف دیگر از اعزام این مربیان قرآنی به این اردو ایجاد آشنایی بین مربیان و تبادل نظر و تجربیات آموزشی است که در افزایش کیفیت طرح بسیار مفید خواهد بود./1311/پ203/ب
ارسال نظرات