۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۲۱۶۹۴۴
رییس مرکز گفت وگوی ادیان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی:

همبستگی در جهان اسلام توطئه دشمن را ناکام می‌گذارد

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز گفت وگوی ادیان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: با همبستگی و همپوشانی در جهان اسلام می‌توانیم توطئه‌های دشمنان علیه جهان اسلام را ناکام بگذاریم.
علي محمد حلمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی محمد حلمی رییس مرکز گفت‌وگوی ادیان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در همایش مقاومت تا پیروزی که صبح امروز در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: مقاومت واژه مقدسی است چرا که دفاع از عزت، شرف و حقوق انسانیت محسوب می‌شود و این در حالی است که دشمنان جهان اسلام که مسلمانان را متهم به تروریست می‌کنند باید بفهمند وقتی واژه مقاومت گفته می‌شود یعنی اینکه دیگران تجاوز کردند و مسلمانان در حال دفاع از خود هستند.

 

وی با تأکید بر مسأله فلسطین خاطرنشان کرد: مسأله فلسطین انسانیت و بشریت است و آنهایی که جنایت‌های مختلفی را علیه ملت فلسطین مرتکب شدند در واقع به حقوق بشر خیانت کرده‌اند چرا که ریاکاری‌ها و فریبکاری‌ها و پنهان شدن در پشت واژه دموکراسی هم اکنون رنگ باخته و دنیا متوجه آن شده است که مردم فلسطین نه تنها کشورشان و آرمانهایشان را از دست نداده اند بلکه امروز مصمم‌تر و محکم‌تر از قبل برای احقاق حقوق خود تلاش می‌کنند و با دست خالی از شرافت و عزت خود دفاع می‌کنند.

 

رییس مرکزگفت وگوی ادیان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی افزود: ما اینجا جمع‌ شده‌ایم تا به ملت فلسطین به دلیل مقاومت مردم غزه در مقابل رژیم کودک کش و ددمنشان احترام بگذاریم و آنها را در رسیدن به اهدافشان یاری کنیم.

 

حلمی با اشاره به جنایت‌های صورت گرفته از سوی گروهک‌های تکفیری و داعش در سوریه و عراق عنوان کرد: عده‌ای اعمالی با نام اسلام در منطقه انجام می‌دهند و باید بدانند که آنها در حقیقت ابزار صهیونیست‌ها هستند و تنها هدف آنها مخدوش کردن جهاد مقدس و چهره مبارزان مسلمان است در حالی که عملکرد وحشیانه آنها در عراق و سوریه موجب موضع‌گیری رهبران اسلام و حتی خارج از اسلام شده است.

 

وی بیان داشت: وحدت و همبستگی اسلامی برای حفظ منافع عامه جهان اسلام باید رو به افزون باشد زیرا ما نیازمند همبستگی و همپوشانی و توانایی‌های جهان اسلام برای دفاع از حق مظلوم و مبارزه با استکبار هستیم و با همبستگی در جهان اسلام می‌توانیم توطئه‌های دشمنان را ناکام بگذاریم.

 

رییس مرکز گفت وگوی ادیان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تصریح کرد: همه ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان در کنار مردم فلسطین و غزه هستند لذا معتقدیم که پس از پیروزی اخیر در جنگ غزه پیروزی بسیار بزرگتری در آینده در انتظار فلسطینیان است./9598/پ202/ب4 

ارسال نظرات