۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۲۱۷۰۷۷
با سخنرانی محمدجواد لاریجانی؛

مراسم بزرگداشت آیت الله میرزاهاشم آملی در لاریجان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت آیت الله میرزاهاشم آملی با سخنرانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در لاریجان برگزار می شود.
آيت الله آملي

ولی محمد فضلی، بخشدار لاریجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که بزرگداشت علما و فقها، ترویج خدامحوری در جامعه اسلامی است، گفت: باید از داشته های گران قدر خود به منظور آشنایی بیش از پیش جوانان با عالمان بهره گیریم که این مسأله ثمرات فراوانی را برای ترویج فرهنگ جامعه براساس تعالیم والای اسلامی خواهد داشت.

 

فضلی، گسترش اندیشه های علما و فقها در جامعه را مسأله ای ضروری دانست و گفت: جامعه امروز ما نیازمند بهره گیری بیشتری از اندیشه های متعالی علما و مراجع بزرگ هستند تا بتوانند در برابر تهاجم گسترده فرهنگی ایستادگی کنند.

 

وی، گفت: این مراسم ها سبب می شود تا ما بفهمیم که به چه میزان در راستای تکریم و گرامیداشت این بزرگان معرفت خواهیم داشت که باید همه تلاش خود را در این راستا به کار گیریم.

 

بخشدار لاریجان با بیان این که دیانت و خدا محوری را باید به نسل امروز جامعه نشان دهیم و از آن برای تجربه اندوزی آیندگان بهره گیریم، گفت: باید در راستای ترویج ارزش های والای اسلامی در جامعه همت ارزنده ای صورت گیرد.

 

فضلی با اشاره به این که مراسم بزرگداشت آیت الله میرزاهاشم آملی و  چهارمین یادواره شهدای گرانقدر منطقه بهرستاق لاریجان برگزار می شود، گفت: این مراسم در روز جمعه (31 مرداد) و از ساعت 9 صبح در بخش لاریجان آمل، منطقه بهرستاق، روستای پردمه برگزار می شود.

 

بخشدار لاریجان، گفت: دکتر محمدجواد لاریجانی، دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در این مراسم سخنرانی، حاج عباس یوسفی مداحی و گلدسته گرگانی به قرائت شعر خواهند پرداخت.

 

گفتنی است؛ این مراسم به همت ستاد بزرگداشت آیت الله میرزاهاشم آملی و ستاد یادواره شهدای بهرستاق لاریجان، بخشداری لاریجان، بنیاد شهید و سپاه پاسداران برگزار می شود./1314/ت303/ب

ارسال نظرات