۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۲۱۷۱۷۲
امام جمعه اصفهان:

حجت‌الاسلام والمسلمین ابطحی عمر خود را صرف خدمت و هدایت مردم کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اصفهان طی پیامی رحلت حجت الاسلام ابطحی از پیشگامان انقلاب را تسلیت گفت.
آيت الله طباطبايي نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید بوسف طباطبایی نژاد امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، طی پیامی رحلت حجت الاسلام سید مصطفی ابطحی از پیشگامان انقلاب اسلامی در اصفهان را تسلیت گفت، متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسد ها شی

ارتحال عالم ربانی و روحانی وارسته مرحوم حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی ابطحی (رحمت الله علیه) موجب تاثر و تالم گردید.این عالم بزرگوار از جمله روحانیونی بود که با تبعیت از مسیر وآرمان های امام راحل همواره در دعوت جوانان به اسلام به ایستادگی در مقابل ظلم و مبارزه با دشمن شدیدا تاکید می کرد.

 

ایشان از پیشگامان انقلاب اسلامی در اصفهان بود و بیش از نیم قرن با تلاش بی وقفه در سنگرهایی همچون آموزش و پرورش، دانشگاه ، سپاه پاسداران، کمیته انقلاب، حوزه علمیه و مساجد عمر خود را مصروف خدمت و هدایت مردم کرد.

 

اینجانب فقدان این روحانی وارسته را به محضر حضرت بقیه الله العظم و مردم شریف و عالم پرور اصفهان و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم و علو درجات را برای این مرحوم و صبر و اجر برای کلیه بازماندگان از خداوند منان خواستارم.

 

سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان

 

لازم به ذکر است مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی ابطحی فردا پنجشنبه 30 مردادماه از مقابل مسجد صاحب الزمان سپاهان شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

 

مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی ابطحی از پیشگامان انقلاب اسلامی و همراهان آیت الله خادمی بوده وی همچنین تصدی سمت هایی نظیر نماینده شورای نگهبان در اصفهان، رییس آموزش پرورش شهرستان اردستان و ناحیه 2 اصفهان ، هیأت موسس دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی، نماینده ولی فقیه در دانشگاه، معاونت مالی سپاه پاسداران و رییس کمیته انقلاب اسلامی اصفهان را به عهده داشته است./1304/د101/ب4

ارسال نظرات