۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۸
کد خبر: ۲۱۷۱۸۴

30 مرداد ماه زمان اعزام مبلغان از دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ارزانی با توجه به این که این اعزام در روزهای پنج شنبه و جمعه 30 و 31 مرداد ماه صورت می پذیرد، توجه به حجاب و عفاف و تبیین ارزشها، بصیرت افزایی، دفاع از مبانی انقلاب اسلامی و اصل ولایت فقیه از وظایف دیگر این گروه تبلیغی است.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام امیر ارزانی، رییس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت رییس مذهب جعفری گفت: با فرا رسیدن این ایام اعزام مبلغ توسط این اداره به استان اصفهان و استان های مختلف کشور صورت می گیرد.

وی ابراز داشت: این کار با هدف معرفی صحیح سیره و شخصیت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به ویژه رییس مذهب جعفری حضرت امام جعفر صادق(ع)، صورت گرفته است.

رییس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در ادامه تبیین وظایف انسان منتظر، حکومت مهدوی(عج) و نشانه های ظهور و روح امید و نشاط بر اساس مستندات قرآنی و روایی، را از وظایف این مبلغان دانست.

حجت الاسلام ارزانی گفت: تبلیغ چهره به چهره، ارتباط با نسل نو و تشکیل حلقه های انس و معرفت، از وظایف مبلغین اعزامی است.

وی در ادامه گفت: توجه دادن و تبیین مباحث امر به معروف و نهی از منکر، سبک زندگی اسلامی، ازدیاد نسل، اقتصاد مقاومتی در ادامه برنامه های تبلیغی این مبلغان قرار دارد.

 حجت الاسلام ارزانی در پایان با توجه به این که این اعزام در روزهای پنج شنبه و جمعه 30 و 31 مرداد ماه صورت می پذیرد، توجه به حجاب و عفاف و تبیین ارزشها، بصیرت افزایی، دفاع از مبانی انقلاب اسلامی و اصل ولایت فقیه از وظایف دیگر این گروه تبلیغی است./939/ت303/ب

ارسال نظرات