۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۰
کد خبر: ۲۱۷۱۹۰
عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

تنها مقاومت می تواند قدس شریف را نجات دهد/ خیانت حکام مرتجع عرب را فراموش نخواهیم کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین مقاومت را تنها گزینه رهایی قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین دانست و تاکید کرد: مقاومت زنده است و خواهد دید که در برابر دشمن متجاوز پیروزی های جدیدی را کسب خواهد کرد.
مسجدالاقصي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ثامر احمد در برنامه گفت وگوی ویژه خبری درباره چرایی نقض یکسویه آتش بس از سوی صهیونیست ها، با بیان این که رژیم صهیونیستی از ابتدای حملات خود محور مقاومت را هدف قرار داده بود، گفت: آنها تلاش کردند با هر بهانه ای به جریان مقاومت حمله کنند، آنها تصور کردند غزه ضعیف ترین محور است اما به فضل خدا و کمک دوستان ما و پایداری مقاومت دیدیم چیزی عاید صهیونیست ها نشد و درس خوبی به متجاوزان دادیم.

 

وی با تاکید بر این که خلع سلاح مقاومت قابل تحقق نیست، گفت: سلاح مقاومت عامل بازدانده در برابر حملات رژیم صهیونیستی است و کل فلسطین را آزاد خواهد کرد.

 

وی با بیان این که دشمن با مانورهای سیاسی و وقت کشی می خواست شروط خود را تحمیل کند، گفت: آنها در پیگیری این هدف ناکام ماندند و آنها می خواستند فرمانده گردان های قسام را ترور کنند اما دچار اشتباه محاسباتی شد.

 

وی با بیان این که صهیونیست ها دستپاچه شده اند، گفت: مقاومت به شروط و خواسته های خود شامل رفع محاصره و دیگر شروط اصرار دارد و اگر آنها قبول نکنند مقاومت ادامه خواهد یافت.

 

ثامر احمد درباره افزایش توان و تنوع گروه های مقاومت اسلامی و ادعای نتانیاهو درباره تضعیف قدرت مقاومت بر اثر حملات اخیر، گفت: این مساله خنده دار است، او همیشه فریبکاری می کند و مردم خود را فریب می دهد و البته اینها فایده ای نخواهد داشت.

 

وی تاکید کرد: تونل ها همچنان پا برجاست، ما توانسته ایم بسیاری از تونل های آسیب دیده را بازسازی کنیم، موشک های مقاومت همچنان سرزمین های اشغالی را هدف قرار می دهد.

 

ثامر احمد با تاکید بر این که موشک های مقاومت مناطق مختلف سرزمین های اشغالی را در تیررس هدف دارد، گفت: ما ضعیف نشده ایم و غافلگیری های در آینده ادامه خواهد یافت.

 

وی افزود: ما چیزهایی را آماده کرده ایم که در آینده صهیونیست ها به چشم خود قدرت ما را خواهند دید، صهیونیست ها ورشکسته سیاسی و نظامی هستند و امروز به مشکلات بسیاری دچار شده اند.

 

وی با اشاره به سانسور شدید صهیونیست ها ، گفت: آنها تلفات خود را پنهان می کنند، ما امنیت را ا ز آنها سلب کرده ایم، پنجاه هزار نفر مهاجرت معکوس داشته اند و این نشان می دهد دوران خوشگذارانی صهیونیست ها به پایان رسیده و دروغگویی مقامات رژیم صهیونیستی برای ساکنان شهرک های اشغالی به اثبات رسیده است.

 

ثامر احمد گفت: اسرائیل به لحاظ نظامی، سیاسی و اخلاقی رو به افول است، ما در جنگ اخیر با تمام محاصره و بی مهری همسایگان توانسته ایم مقاومت کنیم و افتخار کنیم.

 

وی یادآورشد: مقاومت زنده است و همه خواهند دید که در برابر دشمن متجاوز پیروزی های جدیدی را کسب خواهد کرد.

 

وی با اشاره به اهمیت وحدت فلسطینیان، گفت: صهیونیست ها تلاش بسیاری کردند تا رام الله و جنبش فتح را از مشارکت در دولت ملی منع کنند اما نتوانستند، مقاومت باعث یکپارچگی شد.

 

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین اضافه کرد: دشمن ما در بازی های سیاسی و جنگ روانی نتوانست موفقیتی را کسب کنند، ما با وحدت و همصدایی و همدلی توانسته ایم خود را نشان دهیم و در مذاکرات نیز به صهیونیست ها امتیاز ندادیم.

 

وی درباره این سؤال که راهکار مقابله با رژیم صهیونیستی را در میز مذاکره می دانید یا میدان نبرد؟ گفت: امروز زمان پیروزی های اسرائیل گذشته و مقاومت در برهه های مختلف صهیونیست ها را با شکست مواجه کرده است.

 

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر این که تنها گزینه مقاومت می تواند حقوق ما را برگرداند و قدس شریف را آزاد کند، گفت: تنها مقاومت گزینه روی میز ما است.

 

وی خاطرنشان کرد: تلاش بسیاری از سوی صهیونیست ها و آمریکایی ها صورت گرفت تا این محور را مورد حمله قرار دهد، به همین دلیل تکفیری ها را ایجاد کردند.

 

ثامر احمد اختلافات قومی و مذهبی در کشورهای مختلف اسلامی را ممنوع و مردود خواند و اظهار داشت: برخی از حکام منطقه به دنبال تفرقه هستند و شکی نیست که آنها توطئه گر هستند و ما این خیانت ها را فراموش نکرده و نخواهیم کرد.

 

ثامر احمد با بیان این که مذاکرات هیچ بار مثبتی برای ما ندارد، گفت: همه متوجه این مساله شده اند و البته باید بیشتر بفهمند و تاکید می کنیم که آنچه می تواند کارساز باشد مقاومت و ادبیات مقاومت است.

 

وی تضعیف و نابودی جریان مقاومت در منطقه را هدف استکبار جهانی دانست و گفت: آنها می خواهند جریان مقاومت در منطقه را دچار مسائل فرسایشی کنند. /924/پ202/ج
 

ارسال نظرات