۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۲۱۷۲۷۱
آیت الله علم الهدی:

نگذاریم فرصت طلبان از فرهنگ به عنوان بستری برای اهداف سوء خود استفاده کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مشهد با اشاره به سیاسی شدن مراکز آموزشی از سوی فرصت طلبان، گفت: نباید گذاشت این عده از فرهنگ به عنوان بستری برای اهداف سوء خود استفاده کنند.
آيت الله علم الهدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سیداحمد علم الهدی، امام جمعه مشهد صبح امروز در همایش «توانمندسازی مدیران کانون های بسیج فرهنگیان سراسر کشور» که در محل دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، گفت: آموزش و پرورش، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، بستر خیزش قدرت طلبان و فرصت یابان فرهنگ جامعه شده است.

 

وی با بیان این که برخی از جریان های قدرت یاب و فرصت طلب، بستر فرهنگ را نشانه گرفته و خیزش های خود را از این بستر انجام می دهند، افزود:  در داخل کشور با اقدامات سوء برخی از اشخاص و جریان های فرصت طلب در نظام مواجه هستیم که برای آن که به وزارت و مسوولیت دست یابند از هرگونه مزدوری، ارتباط و دست دادن با دشمنان دریغ نمی کنند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در خارج کشور هم قدرت های استکباری، معاند و عوامل مزدور و سرسپرده آن ها برای براندازی نظام جمهوری اسلامی با هم متحد شده اند.

آیت الله علم الهدی تأکید کرد: نباید گذاشت برخی اشخاص فرصت طلب از فرهنگ به عنوان بستری برای نیل به اهداف سوء خود استفاده کنند که بدین منظور، افزایش بصیرت در این ارتباط ضروری است.

 

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: کشور و نظام اسلامی در یک پیچ تاریخی واقع شده و ما در یک نقطه عطف تاریخی برای دفاع از آرمان های این نظام قرار داریم.

وی خطاب به فرهنگیان بسیجی یادآور شد: شما در عرصه فرهنگ به عنوان کارگزاران انسان سازی پس از پیروزی انقلاب ضمن حضور در عرصه های مختلف دفاع از آرمان ها، مدافع دین مبین اسلام، مکتب دین و ولایت تربیت کردید و کارنامه شما به منزله مدرکی است که موقعیت و جهت شما را در قبال نظام و ولایت فقیه مشخص می کند.

 

لازم به ذکر است دهمین همایش توانمندسازی مدیران بسیجی فرهنگیان سراسر کشور با هدف ارتقاء سطح علمی، معرفتی، مباحث بصیرتی و مهارتی مدیران کانون های بسیج فرهنگیان 25 تا  سی ام مرداد ماه در مشهد برگزار شد./930/پ203/ب5

 

ارسال نظرات