۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۲۱۷۳۲۲

نخستین امام جمعه بخش چندار استان البرز معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ با حضور نماینده ولی فقیه در استان البرز، مراسم معارفه نخستین امام جمعه بخش چندار، از توابع شهرستان ساوجبلاغ استان البرز برگزار شد.
نماز جمعه

به گزارش خبرگزاری رسا، پیش از ظهر مراسم معارفه حجت الاسلام مجتبی محمدی به عنوان نخستین امام جمعه بخش چندار از توابع شهرستان ساوجبلاغ  استان البرز با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز در این مراسم، گفت: نماز جمعه یکی از سنگرهای مهم و اصلی نظام است قرار گرفتن در این سنگر بسیار اهمیت دارد چون تمام حرکات و رفتارهای امام جمعه به نظام منتصب می شود و امام جمعه نیز انتصابی حکومتی از سوی ولی فقیه دارند لذا امام محترم جمعه باید از این سنگر مهم مراقبت جدی کند،که این سنگر آسیب نبیند و اعتماد مردم به آن کم نشود.

 

وی افزود: کسب این مقام افتخاری عظیم برای هر فرد است و حجت الاسلام محمدی از اینکه توانستند اعتماد مقام معظم رهبری و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه را نسبت به خود جلب کنند به ایشان تبریک می گویم امیدوارم در سنگر نماز جمعه و خدمت به مردم خوب، متدین و شهید پرور بخش چندار منشأ اثر و خیر به مردم و نظام بشوند.

 

در ادامه این مراسم حجت الاسلام حسینی نوری مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان البرز حکم انتصاب امام جمعه بخش چندار را قرائت کرد.

 

گفتنی است، در این مراسم، امامان جمعه شهرستان های استان البرز، فرماندار ساوجبلاغ، مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، مسؤولان نظامی و انتظامی، روسای ادارات شهرستان، جمعی از خانوده شهدا، بسیجیان و ایثارگران حضور داشتند./998/د102/ب4

ارسال نظرات