۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۱۷۳۵۶
همزمان با سالروز شهادت امام صادق؛

تجمع بزرگ «سربازان محرم» در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ تجمع بزرگ هیئات حسینی زنجان با عنوان «سربازان محرم» صبح امروز همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) در حمایت از مظلومان عالم به ویژه مردم مظلوم و ستمدیده غزه و فلسطین برگزار شد.
تجمع بزرگ سربازان محرم در زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، صبح امروز همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) تجمع بزرگ هیئات حسینی زنجان با عنوان «سربازان محرم» در حمایت از مظلومان عالم به ویژه مردم مظلوم و ستمدیده غزه و فلسطین برگزار شد.

 

براساس این گزارش، مردم ولایتمدار زنجان صبح امروز با حضور در تجمع بزرگ سربازان محرم در میدان انقلاب زنجان با سر دادن شعارهای مذهبی حماسی آمادگی خود را برای دفاع از آرمان های امام و انقلاب اعلام کردند.

 

این مراسم معنوی سیاسی که در روز شهادت امام صادق(ع) برگزار شد ابتدا با سخنرانی حجت الاسلام محبی، کارشناس مذهبی صدا و سیمای زنجان آغاز شد و در ادامه با مداحی مادحین بزرگ زنجان عزاداران در رثای امام صادق (ع) به گریه و سینه زنی پرداختند.

 

گفتنی است، حضور پر رنگ علما و روحانیان در این تجمع بزرگ رنگ و بوی دیگری به این مراسم بخشیده بود و علمای زنجان با علمداری در این تجمع بزرگ اعلام کردند که همیشه در خط مقدم مبارزه با ظالمان و حمایت از مظلومان عالم خواهند بود./949/پ203/ب4

ارسال نظرات