۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۲۱۷۴۸۹
نماینده مردم اصفهان در مجلس:

مسؤولان به مشکل کم آبی اصفهان توجه کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور نمایندگان استان اصفهان در دفتر ریاست جمهوری برای حل معضل بی آبی این استان، گفت: اگر پاسخ مناسبی دریافت نکنیم با حضور تمام اقشار و صنوف مردم در تهران فریاد زنده باد زاینده رود سر می‌دهیم.
عباس مقتدايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در اولین نشست از سلسله نشست‌های هم اندیشی اصحاب فرهنگ و هنر با اشاره به پیگیری نمایندگان استان اصفهان برای برطرف شدن مشکل آب استان اصفهان و خشکی زاینده رود، اظهار کرد: برای نخستین بار 9 مصوبه برای زاینده رود در مجلس تصویب شد در حالی تا کنون برای زاینده رود مصوبه‌ای تصویب نشده بود.

 

وی در ادامه افزود: اقدامات انجام شده در خصوص زاینده رود خوب است اما در حد و اندازه مردم اصفهان نیست و باید اقدامات بیشتر و بهتری انجام شود، مردم به نمایندگان خود در مجلس فشار می‌آورند برای اینکه در تجمعات مردمی شرکت کنند اما نمایندگان مجلس در خیابان پاستور تهران و پشت در دفتر رییس جمهور حضور پیدا می‌کنند.

 

مقتدایی تصریح کرد: اگر به صدای ما پاسخی داده نشود و جوابی برای مطالبات خود دریافت نکنیم با جمعیت کثیری از مردم و از همه اقشار جامعه و با حضور تمام صنوف در خیابان پاستور تهران جمع شده و فریاد زنده باد زاینده رود را در تهران سر می‌دهیم، اگر پاسخی مناسب دریافت نکنیم ما نمایندگان اصفهان به وظایف قانونی خود عمل خواهیم کرد و پیگیر مطالبات مردم استان اصفهان می‌شویم.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دسته بندی کردن و مدون کردن حرف‌ها موجب می‌شود به نتایج مطلوب خود دست پیدا کنیم، با تهیه نمودارها و دسته بندی مسائل توانستیم دستاوردهای خوبی داشته باشیم، به عنوان مثال فراکسیون توسعه حمل و نقل کشور با توجه به اینکه اصفهان شاه‌راه مهمی در کشور است تشکیل شده است تا به اوضاع حمل و نقل رسیدگی شود.

 

وی مشکل آب اصفهان را فراتر از آب شرب توصیف کرد و اقزود: زاینده رود یک طرح ملی است، مشکل فقط تأمین آب شرب نیست بلکه خشکی زاینده رود از همه نظر به اصفهان صدمه زده است، از نظر مسائل روحی و روانی، در زمینه اقتصادی، محیط زیست و بسیاری مسائل خشکی زاینده رود ریشه و علت مشکل است./1304/پ203/ب4

ارسال نظرات