۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۲۱۷۵۸۹

هفته دولت در رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ نمایش رادیویی «سرخ چون ژاله» به مناسبت سالروز شهادت حجت الاسلام محمد جواد باهنر از رادیو معارف پخش می‌شود.
هفته دولت در راديو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، همزمان با آغاز هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، نمایش رادیویی «سرخ چون ژاله» از برنامه «باغ تماشا» پخش می‌شود.

 

این نمایش رادیویی در 30 قسمت ساخته شده و به بیان گوشه‌هایی از زندگی و مبارزات شهید حجت الاسلام محمد جواد باهنر می‌پردازد که از یکشنبه 2 شهریور 93 در برنامه «باغ تماشا» از رادیو معارف پخش می‌شود.

 

نمایش رادیویی «سرخ چون ژاله» کاری از مرکز هنرهای نمایشی رادیو به تهیه کنندگی مهتاب امینی و کارگردانی فریدون محرابی بر اساس نوشته‌ای از زینب آرمند است که بازیگران آن عبارتند از: عرفان ابراهیمی، افسانه محمدی، مهدی نمینی مقدم، امیر زنده دلان، مژگان عظیمی، شیما جانقربان و محمد رضا قلم بر.

 

برنامه «باغ تماشا» کاری از واحد نمایش هر روز به جز جمعه‌ها از ساعت 17:30 از رادیو معارف تقدیم شنوندگان فرهیخته می‌شود. علاقمندان به نمایش‌های رادیویی می توانند برای دریافت آن به صفحه اختصاصی برنامه «باغ تماشا» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند./978/102/ی

ارسال نظرات